اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

جامعه  /  سلامت

فریب جراحان قلابی زیبایی را نخورید

رئیس انجمن جراحان پلاستیک و زیبایی گفت: متاسفانه در ایامی که به دلیل کرونا، انجام جراحی‌های غیرضروری متوقف شده بود برخی از تکنسین‌ها و افراد غیرحرفه‌ای به حوزه زیبایی روی آورده و این موضوع عواقبی برای بیماران به همراه داشته است.

فریب جراحان قلابی زیبایی را نخورید

به ‌گزارش  گروه سلامت خبرگزاری فارس، حامد باطنی، رئیس انجمن جراحان پلاستیک و زیبایی ایران اظهار داشت: با شرایط همه‌گیری ویروس کرونا تغییرات زیادی در همه جنبه‌های زندگی افراد از جمله ارائه خدمات پزشکی در حوزه‌های مختلف ایجاد شد.

وی با اشاره به اینکه ابتدای گسترش بیماری کرونا فعالیت‌های پزشکی که از نظر حیاتی برای بیماران ضروری نبود متوقف شد اما  به ترتیب بر حسب صلاحدید وزارت بهداشت فعالیت‌های پزشکی مختلف از جمله اعمال پلاستیک و زیبایی به صورت کامل آغاز شد، گفت: جراحان پلاستیک در حال حاضر با رعایت کامل پروتکل‌های بهداشتی و دستورالعمل‌های ابلاغی از سوی وزارت بهداشت اعمال مربوط  پلاستیک و زیبایی را انجام می‌دهند.

رئیس انجمن جراحان پلاستیک و زیبایی ایران ادامه داد: متاسفانه در ایامی که به دلیل کزونا، انجام جراحی‌های غیرضروری متوقف شده بود برخی از تکنسین‌ها و افراد غیرحرفه‌ای به حوزه اعمال پلاستیک و زیبایی روی آوردند و این مسئله عواقبی را برای بیماران به همراه داشته است.

باطنی ضمن توصیه به بیماران، افزود: بیماران برای پیشگیری از عواقب جراحی‌های پلاستیک و زیبایی باید حتماً به جراحان حاذق مراجعه کنند که فعالیت آنها از طریق مراکز قانونی همچون وزارت بهداشت، سازمان نظام پزشکی و انجمن جراحان پلاستیک و زیبایی مورد تایید قرار گرفته باشد؛ چراکه در غیر این صورت جراحی پلاستیک می‌تواند عوارض غیر قابل بازگشتی برای آنها به همراه داشته باشد.

وی گفت: به نظر می‌رسد کرونا تا مدت زمان طولانی ادامه داشته باشد؛ لذا انجمن جراحان پلاستیک و زیبایی دستورالعمل ها و راهنمایی‌های لازم را برای اعضای انجمن اعلام کرده و امیدوارم که بتوانیم خدمات بهینه‌تری به بیماران ارائه دهیم.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول