اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

ورزشی  /  کشتی و وزنه برداری

سخنگوی فدراسیون کشتی: دلیلی ندارد سرمربی تیم ملی در تمام جلسات باشد/ چرخه انتخابی فقط برای المپیک نیست

سخنگوی فدراسیون کشتی گفت: هیچ مشکلی با سرمربیان تیم ملی نداریم و دلیلی ندارد در تمام جلسات حضور داشته باشند.

سخنگوی فدراسیون کشتی: دلیلی ندارد سرمربی تیم ملی در تمام جلسات باشد/ چرخه انتخابی فقط برای المپیک نیست

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، محمد ابراهیم امامی در خصوص حضور غلامرضا محمدی و محمد بنا در جلسه با رئیس فدارسیون اظهار داشت:‌ جلسه‌ای روز شنبه و یکشنبه در فدراسیون کشتی برگزار شد تا در ادامه بررسی‌های چرخه انتخابی این طرح را بررسی کنیم. جلسه جداگانه با محمد بنا و غلامرضا محمدی داشتیم موارد مختلف را مطرح کردند و بررسی‌های لازم انجام شد.

وی افزود: با توجه به اینکه ستاد مبارزه با کرونا اعلام کرده است بعضی از رشته‌ها می‌توانند تمرینات‌شان را شروع کنند. ما جلسه‌ای داشتیم تا برنامه‌ریزی کنیم کی مسابقات لیگ و قهرمانی کشور را برگزار کنیم تا با کمترین اشتباه برنامه‌هایمان را انجام دهیم.

امامی در خصوص صحبت‌های بنا در رابطه با چرخه انتخابی و برگزار نشدن آن به دلیل کرونا عنوان کرد: هیچ دانشمندی نمی‌تواند در خصوص کرونا آینده را پیش‌بینی کند ما نمی‌توانیم برنامه نداشته باشیم. در حال برنامه‌ریزی هستیم اگر هم مسابقات به تعویق افتاد برنامه‌مان را بعد از آن اجرا کنیم.

سخنگوی فدارسیون کشتی در خصوص زمان برگزاری چرخه انتخابی خاطرنشان کرد: چرخه انتخابی صرفاً برای المپیک نیست الان برنامه‌‌هایمان مختص المپیک است و بعداً برای مسابقات دیگر برنامه‌ریزی می‌کنیم.

وی در خصوص مشکل سرمربی تیم ملی آزاد با علیرضا دبیر گفت:‌هیچ مشکلی با سرمربیان تیم ملی نداریم و دلیلی ندارد در همه جلسات تمام کادر فنی حضور داشته باشند شاید یک روز مدیر فنی حضور پیدا کند و با او صحبت کنیم و روز بعد سرمربی تیم ملی.

انتهای پیام/ا

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول