اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

تعلیم و تربیت  /  سایر حوزه ها

روش برگزاری امتحانات پایان‌ترم برای دانشجویان بومی و غیر بومی مشخص شد

معاون دانشجویی دانشگاه تهران از تصمیم‌گیری درباره روش برگزاری امتحانات برای دانشجویان بومی و غیر بومی در جلسه معاونان دانشجویی دانشگاه‌های منطقه یک خبر داد.

روش برگزاری امتحانات پایان‌ترم برای دانشجویان بومی و غیر بومی مشخص شد

به گزارش خبرنگار گروه علمی و دانشگاهی خبرگزاری فارس، برخی کاربران فارس با ثبت سوژه در سامانه فارس من خواسته اند «امتحانات ترم جاری در مقطع کارشناسی تمامی دانشگاه‌ها لغو شود» و به هیچ روشی نه مجازی و نه فیزیکی امتحانی برگزار نشود.

سعید حبیبا معاون دانشجویی دانشگاه تهران در این رابطه به فارس گفت:در جلسه معاونان دانشجویی دانشگاه‌های منطقه یک درباره روش برگزاری امتحانات برای دانشجویان بومی و غیر بومی صحبت شد.

وی گفت: در این جلسه پیشنهاد شد که امتحان دانشجویان دانشگاه‌های منطقه یک در مقطع کارشناسی که نیاز به به خوابگاه ندارند، حضوری باشد. 

حبیبا گفت: دانشجویان غیربومی نیز شهر دانشگاهی در شهر موردنظر خود را برای امتحان اعلام می‌کنند تا دانشگاه مبدا و دانشگاه مقصد برای برگزاری امتحان حضوری در دانشگاه شهر مورد نظر دانشگاه با هم هماهنگ شوند.

*امتحانات در مقطع تحصیلات تکمیلی

معاون دانشجویی دانشگاه تهران درباره امتحانات در مقطع تحصیلات تکمیلی هم گفت: تصمیم‌گیری درباره دانشجویان مقاطع تحصیلات تکمیلی هم مانند دانشجویان کارشناسی بوده است.

وی ادامه داد: یعنی دانشجویانی که نیاز به خوابگاه ندارند می توانند در دانشکده مربوطه امتحان دهند و در غیر اینصورت با انتخاب واحد دانشگاه پیام نور محل سکونت خود یا نزدیکترین واحد، در تاریخ مقرر در آن واحد برای امتحان حاضر خواهد شد.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول