اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  خراسان جنوبی

برگزاری مراسم گرامیداشت ۱۴ و ۱۵ خرداد در خراسان‌جنوبی+جزئیات

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خراسان‌جنوبی گفت: مراسم ۱۴ و ۱۵ خرداد امسال در سراسر استان در مساجد و حسینیه‌هایی که فعال بوده و اجازه بازگشایی و اقامه نماز و حضور مؤمنین را دارند با رعایت دستور‌العمل‌های بهداشتی برگزار می‌شود.

برگزاری مراسم گرامیداشت ۱۴ و ۱۵ خرداد در خراسان‌جنوبی+جزئیات

به گزارش خبرگزاری فارس از بیرجند، حجت‌الاسلام احمد ملایی صبح امروز در نشست مراسم گرامیداشت ۱۴ و ۱۵ خرداد در استان خراسان‌جنوبی، اظهار داشت: در آستانه سی و یکمین سالگرد ارتحال ملکوتی حضرت امام خمینی(ره) و پنجاه و هفتمین سـالگرد قیام خونین یوم‌الله ۱۵ خرداد قرار داریم.

مراسم ۱۴ و ۱۵ خرداد در مساجد و حسینیه‌هایی که اجازه بازگشایی را دارند با رعایت دستور‌العمل‌های بهداشتی برگزار می‌شود

 

وی بیان داشت: مراسم ۱۴ و ۱۵ خرداد امسال در سراسر استان در مساجد و حسینیه‌هایی که فعال بوده و اجازه بازگشایی و اقامه نماز و حضور مؤمنین را دارند با رعایت دستور‌العمل‌های بهداشتی برگزار می‌شود.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خراسان‌جنوبی تصریح کرد: در شرایط ناشی از شیوع کرونا و به جهت ضرورت رعایت مسائل بهداشتی و مصوبات ستاد مقابله با کرونا، امکان برگزاری مراسم و اجتماعات بزرگ، محوری و با فراخوان و دعوت عمومی امکان‌پذیر نیست و تمرکز ویژه بر تبیین و استفاده از بستر رسانه و فضای مجازی و نیز تبلیغات محیطی است.

در شرایط فعلی کشور و جهان، تنها راه برون رفت از مشکلات و سیطره دشمنان، مقاومت و ایستادگی در مقابل دشمنان است

 

ملایی با اشاره به فرموده مقام معظم رهبری در مراسم بزرگداشت سی‌امین سالگرد ارتحال امام خمینی(ره)، یکی از خصوصیات امام را مقاومت و ایستادگی دانست و تبیین کرد: در شرایط فعلی کشور و جهان، تنها راه برون رفت از مشکلات و سیطره دشمنان، مقاومت و ایستادگی در مقابل دشمنان است.

وی ادامه د اد: راه مقاومت و ایستادگی این همان راهی است که سردار دل‌ها سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی در پیش گرفته بود و بر ما نیز واجب است ادامه‌دهنده راه امام بزرگوار و شهیدان والامقام باشیم.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خراسان‌جنوبی در ادامه یوم‌الله ۱۵ خرداد را نقطه عطف انقلاب اسلامی ذکر و مطرح کرد: زیر بنا و اساس شکل‌گیری انقلاب اسلامی ایران، قیام تاریخ‌ساز ۱۵ خرداد ۴۲ است.

ملایی ادامه داد: نتیجه تلاش‌ها، روشنگری‌ها و خون‌های پاک به زمین ریخته شده در این روز با هدایت معمار کبیر انقلاب اسلامی در ۲۲ بهمن ۵۷ به ثمر نشست و بزرگداشت این ایام‌الله، تجدید میثاقی با آرمان‌های بلند اسلام، امام و شهیدان و موجب حفظ و تداوم این راه نورانی است.

با توجه به محدودیت‌های ناشی از شیوع ویروس کرونا، امسال در نوع برگزاری مراسم بزرگداشت ۱۴ و ۱۵ خرداد تفاوت وجود دارد

 

وی تصریح کرد: با توجه به محدودیت‌های ناشی از شیوع ویروس کرونا، امسال در نوع برگزاری مراسم بزرگداشت ۱۴ و ۱۵ خرداد تفاوت وجود دارد و فعالیت گسترده در فضای مجازی برای تکریم و بزرگداشت هر دو مناسبت، تمرکز بر تبلیغات گسترده محیطی و فعالیت‌های فراگیر فرهنگی از قبیل برگزاری مسابقات، تبیین و بازنشر وصیت‌نامه سیاسی ـ الهی امام خمینی(ره)، سبک زندگی، سیره و مکتب سیاسی و غیره با بهره حداکثری از ظرفیت فضای مجازی و شبکه‌های اجتماعی مد نظر است.

انتهای پیام/3403/ح

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول