اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

بین الملل

شیف: ترامپ شعله‌ور کردن آتش نژادپرستی در آمریکا را متوقف کند

رئیس کمیته اطلاعات مجلس نمایندگان آمریکا در پیامی در توئیتر از رئیس جمهور این کشور خواست تا از شعله‌ور کردن آتش‌ نژادپرستی در این کشور خودداری کند.

شیف: ترامپ شعله‌ور کردن آتش نژادپرستی در آمریکا را متوقف کند

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری فارس،‌ «آدام شیف» رئیس کمیته اطلاعات مجلس نمایندگان آمریکا به شدت از اظهارات و اقدامات «دونالد ترامپ» رئیس جمهور آمریکا طی روزهای گذشته انتقاد کرد.

این نماینده ایالت کالیفرنیا در پیامی توئیتری نوشت: «ما یک ملت هستیم، ملتی که نیازمند عدالت و التیام است و من انتظار ندارم که این رئیس‌جمهور این را درک کند.»

شیف در ادامه پیام توئیتری خود نوشت: «اما من از وی انتظار دارم که شعله‌ور کردن آتش نژادپرستی را متوقف کرده و اشتیاق خود برای خونریزی را محدود کند.»

این در حالی است که ترامپ ساعتی پیش معترضان در شهر مینیاپولیس را اغتشاش‌گرانی خارج از این ایالت توصیف کرد. (جزئیات بیشتر)

وی در پیامی در توئیتر نوشت: «80 درصد از اغتشاش‌گران شب گذشته در مینیاپولیس از خارج از این ایالت بوده‌اند. آنها در حال آسیب رساندن به کسب‌وکارها (به خصوص کسب‌وکارهای کوچک آمریکایی آفریقایی‌ها)، خانه‌ها و جامعه خوب و سخت‌کوش مینیاپولیس هستند که خواستار صلح و برابری هستند.»

ناآرامی‌ها و اعتراضات در شهرها و ایالت‌های مختلف آمریکا در پی مرگ فجیع مرد سیاه‌پوست آمریکایی بر اثر خشونت افسر سفیدپوست آغاز شد.

مردم مینیاپولیس در اعتراض به خشونت پلیس علیه رنگین‌پوستان به تظاهرات و اعتراضات پرداختند و ناآرامی‌ها همچنان ادامه دارد و به ایالت‌های دیگر گسترش یافته است. 

انتهای پیام/.

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول