اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

ورزشی  /  ورزش بین الملل

احتمال تغییر زمان برگزاری تنیس آزاد فرانسه

بعد از اعلام برگزاری مسابقات تنیس آزاد رم در شهریورماه این احتمال وجود دارد زمان مسابقات آزاد فرانسه تغییر کند.

احتمال تغییر زمان برگزاری تنیس آزاد فرانسه

به گزارش خبرگزاری فارس، با توجه به اعلام رئیس فدراسیون تنیس ایتالیا مبنی بر برگزاری مسابقات آزاد رم در ماه سپتامبر، به نظر می‌رسد مسابقات آزاد فرانسه دوباره برنامه‌ریزی شود.

تورنمنت تنیس رولان گاروس قرار بود روزهای 24 می تا 7 ژوئن (4 تا 18 خرداد) برگزار شود اما به دلیل شیوع ویروس کرونا به تعویق افتاد. این یکی از نخستین‌ رویدادهای تنیس بود که دوباره برنامه‌ریزی شد. تاریخ جدید 20 سپتامبر تا 4 اکتبر (30 شهریور تا 13 مهر) اعلام شد اما این تاریخ اعتراض تعداد زیادی از تنیسورها را به دنبال داشت.

این تاریخ پیشنهاد شده تنها یک هفته فرصت می‌داد تا بعد از مسابقات آزاد آمریکا برای رقابت‌های تنیس فرانسه آماده شوند. بعد از آنکه رئیس فدراسیون تنیس ایتالیا اعلام کرد مسابقات آزاد رم سپتامبر (شهریور) برگزار می‌شود، گزارشات حاکی از این است که مسابقات آزاد فرانسه یک هفته بیشتر با تاخیر پیگیری شود.

مسابقات آزاد فرانسه می‌تواند از 27 سپتامبر (6 مهر) آغاز شود تا بازیکنان 2 هفته فرصت برای حضور در این تورنمنت داشته باشند. این احتمال وجود دارد این تورنمنت‌ها بدون حضور تماشاگران برگزار شود.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول