اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

جامعه  /  شهری

ارسال کمک‌های بهداشتی و درمانی برای ساکنان کوره‌های آجرپزی

سازمان رفاه، خدمات و مشارکت‌های اجتماعی شهرداری تهران کمک‌های بهداشتی و درمانی جهت مقابله با کرونا را برای ساکنان کوره‌های آجرپزی پایتخت ارسال کرد.

ارسال کمک‌های بهداشتی و درمانی برای ساکنان کوره‌های آجرپزی

به گزارش گروه شهری خبرگزاری فارس، سازمان رفاه، خدمات و مشارکت‌های اجتماعی شهرداری تهران اعلام کرد: پیرو دیدار چندی پیش، مصطفی کاظمی، مشاور عالی شهردار و مدیرکل حوزه دفتر شهردار تهران از منطقه کوره پز خانه‌های منطقه ۱۹ در خلازیر(نعمت آباد) اقداماتی در جهت بهبود شرایط این محله انجام شد.

از سویی دیگر به علت شیوع و همه گیری بیماری کرونا و محرومیت اهالی شریف ساکن در این منطقه، تیم پزشکی و غربالگری سازمان برای معاینه مردم، به همراه مسؤولان ذی ربط راهی منطقه شدند تا به کارگران و ساکنین این منطقه خدمات بهداشتی و درمانی ارایه کنند.

به همراه این تیم درمانی و غربالگری، کارکنان سازمان رفاه و مشارکت‌های اجتماعی بسته های غذایی و بهداشتی را نیز به اهالی کوره پزخانه ها اهدا کردند .

مردم منطقه کوره پزخانه خلازیر به دلیل مجاورت با کوره‌ها و وجود منطقه بیابانی و نبود امکانات بهداشتی و رفاهی در مضیقه قرار دارند. بر همین اساس  سازمان خدمات اجتماعی شهرداری تهران، بر اساس وظایف خود به صورت دوره‌ای در مناطق و محله‌های محروم و کم برخوردار پایتخت حضور پیدا کرده و ضمن بررسی میدانی مشکلات اهالی این مناطق در رفع این مشکلات تلاش خود را انجام داده است.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول