اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  کرمانشاه

کرمانشاه هفته‌ای گرم در پیش‌رو دارد

کارشناس اداره کل هواشناسی استان کرمانشاه گفت: دمای هوا تا روز دوشنبه تغییرات چندانی ندارد، اما از روز سه‌شنبه تا پنج‌شنبه به تدریج شاهد افزایش دما و گرم‌تر شدن هوا در نقاط مختلف استان خواهیم بود.

کرمانشاه هفته‌ای گرم در پیش‌رو دارد

شهناز حق‌پرست امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در کرمانشاه در خصوص آخرین وضعیت جوی استان، اظهار داشت: هوای استان طی امروز و فردا صاف و آفتابی و در بعضی از ساعات همراه با وزش باد  را داریم که گاهی اوقات افزایش ابر و وزش باد را داریم که گاهی اوقات نسبتا شدید خواهد بود و در برخی نقاط با غبار رقیق مواجهه خواهیم بود.

وی ادامه داد: در روزهای سه‌شنبه و چهارشنبه با عبور موج ناپایداری از جو منطقه ضمن تشدید وزش باد و افزایش ابر احتمالا سبب نفوذ گرد و غبار به جو استان خواهد شد.

کارشناس اداره کل هواشناسی استان کرمانشاه در خصوص وضعیت دمایی این هفته، گفت: دمای هوا تا روز دوشنبه تغییرات چندانی ندارد، اما از روز سه‌شنبه تا پنج‌شنبه به تدریج شاهد افزایش دما و گرم‌تر شدن هوا در نقاط مختلف استان خواهیم بود.

حق‌پرست دمای هوای کرمانشاه طی 24 ساعت گذشته را بین حداقل 13 و حداکثر 37 درجه سانتی‌گراد عنوان کرد و افزود: در این بازده زمانی سومار با بیشنه دمای 42 درجه سانتی‌گراد گرم‌ترین و کوزران با کمینه دمای هفت درجه سانتی‌گراد بالای صفر به عنوان خنک‌ترین نقطه استان گزارش و به ثبت رسیده است.

انتهای پیام/پ

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول