اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

ورزشی  /  سایر حوزه ها

آغاز رسمی تمرینات و مسابقات موتورسواری و اتومبیلرانی/ مراسم راه‌اندازی آکادمی برگزار شد

تمرینات و مسابقات موتورسواری و اتومبیلرانی از صبح امروز رسما آغاز شد.

آغاز رسمی تمرینات و مسابقات موتورسواری و اتومبیلرانی/ مراسم راه‌اندازی آکادمی برگزار شد

به گزارش خبرگزاری فارس، مراسم آغاز تجهیز و راه اندازی آکادمی بین المللی موتورسواری و اتومبیلرانی و آغاز تمرینات موتورسواری و اتومبیلرانی صبح امروز در پیست آزادی تهران برگزار شد. 

در این مراسم عبدالحمید احمدی معاون فرهنگی و آموزشی وزارت ورزش و جوانان، مازیار ناظمی سرپرست فدراسیون اتومبیلرانی و همچنین حسین بابویه رئیس فدراسیون ورزش‌های دانش‌آموزی به همراه سایر مدیران فدراسیون اتومبیلرانی حضور داشتند. 

احمدی در این مراسم ضمن اشاره به اهمیت آموزش در رشته‌های ورزشی گفت: افتتاح این آکادمی و استفاده از ظرفیت های آموزشی آن حرکتی جدید در رشته اتومبیلرانی و موتورسواری به حساب می آید و امیدواریم شاهد پیشرفت این رشته در زمینه عمومی و حرفه ای باشیم.

وی ادامه داد: امیدوارم برگزاری این دوره‌ها و تاسیس آکادمی های ورزشی در زمینه حرفه ای و عمومی تاثیرگذار باشد. توسعه پیست ها در استان‌های مختلف و جذب مشارکت بخش خصوصی از دیگر اهداف فدراسیون اتومبیلرانی خواهد بود.

مازیار ناظمی سرپرست فدراسیون موتورسواری و اتومبیلرانی نیز در این مراسم گفت: دولتی شدن فدراسیون‌ها یک مشکل بزرگ برای آنها به حساب می‌آید. برای مثال ماه ۳ میلیارد و ۶۰۰ میلیون تومان بابت هزینه آب به مجموعه آزادی بدهکار هستیم. به همین دلیل لازم است که فدراسیون‌ها در زمینه مالی به ثبات قابل قبولی برسند.

وی ادامه داد: اصلاح پیست آزادی تنها در امور رفاهی صورت گرفته است چون بین المللی شدن آن در شرایط فعلی شدنی نیست.

مسئولان حاضر در این مراسم پس از سخنرانی برای افتتاح تمرینات موتورکراس و اتومبیلرانی و موتورسواری سرعت به پیست آزادی رفتند.

در ادامه رقابت های موتورکراس با حضور مسئولین فدراسیون با رعایت پروتکل های بهداشتی ستاد ملی مبارزه با کرونا در پیست آزادی آغاز شد تا مسابقات فدراسیون موتورسواری و اتومبیلرانی رسما آغاز شود.
انتهای پیام/ا

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول