اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

جامعه  /  آموزش و پرورش

نمودار سازمانی اداره‌ کل آموزش و پرورش استان‌ها ابلاغ شد

نمودار سازمانی اداره ‌کل آموزش و پرورش استان‌ها که به تأیید سازمان اداری و استخدامی کشور رسیده است، ابلاغ شد.

نمودار سازمانی اداره‌ کل آموزش و پرورش استان‌ها ابلاغ شد

به گزارش خبرنگار آموزش و پرورش خبرگزاری فارس، نمودار سازمانی اداره کل آموزش و پرورش استان‌ها از سوی علی الهیار ترکمن معاون برنامه‌ریزی و توسعه منابع وزارت آموزش و پرورش به ادارات‌کل آموزش و پرورش استان‌ها ابلاغ شد.

در ابلاغیه این نمودار سازمانی آمده است: به استناد بند «الف» ماده 28 قانون برنامه ششم توسعه، تصویب‌نامه شماره 102030.ت55853ه مورخ دوم آبان 97 هیأت وزیران و در اجرای کامل و هماهنگ برنامه جامع اصلاح نظام اداری(دوره دوم)، موضوع مصوبه شماره 302596 مورخ 14 شهریور 97 شورای عالی اداری و تفاهم‌نامه مورخ 9 اردیبهشت 98 وزارت متبوع با سازمان اداری و استخدامی کشور(برنامه عملیاتی سه ساله اصلاح نظام اداری وزارت آموزش و پرورش)، نمودار سازمانی اداره‌کل آموزش و پرورش استان‌ها که به تأیید سازمان اداری و استخدامی کشور رسیده، جهت اجرا ابلاغ می‎شود.

بر این اساس، از تاریخ ابلاغ نمودار سازمانی جدید، نمودار قبلی از درجه اعتبار ساقط شده  تشکیلات تفصیلی متناظر با آن متعاقباً ابلاغ خواهد شد.

 نمودار سازمانی وزارت آموزش و پرورش 25 اردیبهشت سال 98 پس از تهیه توسط این وزارتخانه و تأیید آن از سوی سازمان اداری و استخدامی کشور، ابلاغ شد؛ در رأس این نمودار، وزیر آموزش و پرورش قرار دارد و ۶ معاونت آموزش متوسطه، آموزش ابتدایی، پرورشی و فرهنگی، تربیت‌بدنی، حقوقی و امور مجلس، برنامه‌ریزی و توسعه منابع در زیرمجموعه آن قرار دارد.

در آن نمودار سازمانی، مرکز اطلاع‌رسانی و روابط عمومی با دفتر وزارتی تلفیق‌ شده و مرکز امور هماهنگی، ارتباطات و حوزه وزارتی را تشکیل دادند اما این نمودار تغییراتی داشت و چندی بعد و در دوره سید جواد حسینی سرپرست وقت وزارت آموزش و پرورش، مرکز روابط عمومی و دفتر وزارتی تفکیک شد.

 انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول