اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  کرمانشاه

جان باختن نیروی تیپ انصارالرسول (ص) کرمانشاه در اطفاء حریق جنگل‌های پاوه

فرماندار پاوه، از آتش‌سوزی بیش از 300 هکتار از مراتع و جنگل‌های حفاظت شده بوزین و مرخیل در بخش باینگان این شهرستان خبر داد و گفت: متاسفانه یک نفر در عملیات اطفای حریق، دچار سانحه شد و جان خود را از دست داد.

جان باختن نیروی تیپ انصارالرسول (ص) کرمانشاه در اطفاء حریق جنگل‌های پاوه

پرویز ایده‌پور امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در کرمانشاه، درباره جزئیات این خبر اظهار داشت: عصر روز گذشته جنگل‌های منطقه حفاظت شده بوزین و مرخیل دچار حریق شد که بلافاصله نیروهای تیپ انصار‌الرسول (ص) جوانرود به همراه بخشدار باینگان، پرسنل منابع طبیعی و حفاظت محیط زیست، انجمن مردمی ژیوا و گروه‌های مردمی منطقه با حضور به موقع در محل اقدام به اطفای حریق کردند که بعد از چندین ساعت تلاش آتش مهار و خاموش شد.

فرماندار پاوه افزود: متاسفانه در عملیات اطفای حریق، یکی از نیروهای تیپ انصار الرسول (ص) به هنگام مهار آتش دچار سانحه شد و جان خود را از دست داد.

وی ضمن تسلیت به خانواده جان‌باخته و همکاران وی در تیپ مذکور، از خداوند متعال آرزوی مغفرت برای مرحوم و صبر برای بازماندگان کرد.

انتهای پیام/پ/ح

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول