اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  همدان

برگزاری مسابقه بزرگ کتابخوانی «آب هرگز نمی‌میرد» در همدان

رئیس سازمان بسیج هنرمندان استان همدان گفت: مسابقه بزرگ کتابخوانی «آب هرگز نمی‌میرد» روز ۱۳ تیرماه در همدان برگزار می‌شود.

برگزاری مسابقه بزرگ کتابخوانی «آب هرگز نمی‌میرد» در همدان

رسول کرمی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در همدان اظهار کرد: مسابقه بزرگ کتابخوانی «آب هرگز نمی‌میرد» به همت سازمان بسیج هنرمندان همدان و با مشارکت بنیاد فرهنگی هنری شهید همدانی، بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان، شهرداری، سازمان فضای مجازی بسیج و همکاری کتابفروشی رواق و کتابخانه تخصصی دفاع مقدس استان برگزار می‌شود.

وی گفت: علاقه‌مندان می‌تواند کتاب ارزشمند «آب هرگز نمی‌میرد» را از کتابفروشی «رواق» در میدان پژوهش، ورودی دانشکده علوم دانشگاه بوعلی، کتابخانه تخصصی دفاع مقدس روبروی استانداری همدان دریافت کنند.

رئیس سازمان بسیج هنرمندان استان همدان با بیان اینکه همچنین فایل pdf کتاب از طریق نرم‌افزار کتابراه و یا طاقچه در دسترس است افزود: ثبت سفارش غیرحضوری این کتاب نیز از طریق اپلیکیشن بقالک، به آدرس (baghalak.ir ۰۸۱۳۸۳۲۵۸۶۶) برای خدمت‌رسانی به مردم شریف همدان در نظر گرفته شده است.

وی با اشاره به اینکه فروش این کتاب با بیش از ۵۰ درصد تخفیف خواهد بود، زمان برگزاری مسابقه را ۱۳ تیرماه مصادف با ایام دهه کرامت دانست و افزود: شیوه برگزاری مسابقه نیز با مراجعه به سایت هفت هنر به آدرس ۷honar-hmd.ir است.

کرمی از اهدای ۵ میلیون ریال به نفر اول، اهدا ۳ میلیون ریال به نفر دوم و ۲ میلیون ریال به نفر سوم به همراه اهدای ۵۰ عدد کارت هدیه یک میلیون ریالی خبر داد و گفت: علاقه‌مندان می‌توانند برای کسب اطلاعات بیشتر با شماره ۰۹۰۵۶۰۲۴۷۹۰ تماس بگیرند.

وی ادامه داد: ستاد برگزاری مسابقه به منظور ترویج روحیه کتابخوانی و تشویق آحاد جامعه و به منظور بهره‌مندی مفید از ایام خانه‌نشینی ناشی از شیوع ویروس منحوس کرونا اقدام به برگزاری مسابقه بزرگ کتابخوانی کتاب ارزشمند «آب هرگز نمی‌میرد» با محوریت خاطرات سردارسلگی، فرمانده گردان حضرت ابوالفضل(ع) و رئیس ستاد لشگر سپاه انصارالحسین(ع) و با همکاری ادارات و مراکز فرهنگی استان همدان کرده است.

رئیس سازمان بسیج هنرمندان استان همدان گفت: یکی از راه‌های مبارزه با تهاجم فرهنگی غرب، ترویج فرهنگ کتابخوانی بالاخص کتاب‌های شاخص و ارزشی در بین آحاد مردم است.

وی گفت: هدف اصلی برگزاری مسابقه کتابخوانی «آب هرگز نمی‌میرد» را می‌توان در راستای ترویج مکتب شهید سردار سلگی از طریق مطالعه خاطرات این شهید بزرگوار دانست.

کرمی ارتقای سطح معرفتی و بصیرتی، تقویت نگرش فرهنگی و اجتماعی، غنی‌سازی اوقات فراغت و ارتقای سرانه مطالعه کتاب‌های ارزشی در بین آحاد جامعه را از دیگر اهداف برگزاری این مسابقه دانست و افزود: برگزاری این مسابقات تاثیر زیادی بر ترویج فرهنگ کتابخوانی در بین جامعه خواهد داشت.

انتهای پیام/ 3140/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول