اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  خراسان شمالی

مدیران خراسان شمالی پاسخگوی کارهای انجام‌نشده باشند

استاندار خراسان شمالی با اشاره به امکان حل برخی مشکلات در داخل استان گفت: مدیران دستگاه‌های اجرایی باید از حداکثر اختیارات خود بهره‌مند شوند و در مورد دلیل انجام نشدن کارها پاسخ بدهند.

مدیران خراسان شمالی پاسخگوی کارهای انجام‌نشده باشند

 به گزارش خبرگزاری فارس از بجنورد به نقل از روابط عمومی استاندار خراسان شمالی، محمدعلی شجاعی در شورای گفتگوی دولت و بخش خصوصی استان اظهار کرد: با توجه به شرایط اقتصادی موجود برای حل مشکلات باید نگاه ویژه‌ای داشته باشیم.

وی گفت: تولید درآمد و عملکرد خوب در حوزه اقتصادی موجب کاهش آسیب‌ها و ناهنجاری‌های اجتماعی خواهد شد.

استاندار خراسان شمالی افزود: برخی از مشکلات در استان قابل‌حل است و مدیران دستگاه‌های اجرایی باید از حداکثر اختیارات خود بهره‌مند شوند و در مورد دلیل انجام نشدن کارها پاسخ بدهند.

وی ادامه داد: می‌توانیم با برگزاری نشست ویژه‌ای با حوزه اقتصادی در سطح ملی مسائل و مشکلات تاجران و حوزه سرمایه‌گذاری استان را مطرح و حل کنیم.

 شجاعی در بخش پایانی سخنان خود از همراهی بخش خصوصی استان در بحث مقابله با بیماری کرونا قدردانی کرد و گفت: در این ایام همه به خوبی پای کار آمدند و با یک کار جمعی اقدامات خوبی در استان مانند راه اندازی کارگاه‌های تولید اقلام بهداشتی انجام شد.

لزوم توسعه صادرات از خراسان شمالی

در این نشست همچنین معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار خراسان شمالی اظهار داشت: برای توسعه استان باید به بحث صادرات توجه ویژه‌ای داشته باشیم.

محمود قنبری افزود: ایران با ۱۶ کشور همسایه است و خراسان شمالی تنها با یک کشور همسایه و هم‌مرز است و باید موضوع صادرات به سایر کشورهای همسایه را نیز دنبال کنیم.

وی گفت: می‌توانیم از سطح ملی بخواهیم مشوق‌های ویژه‌ای را برای استان خراسان شمالی پیش‌بینی کند که پیشنهاد استان برخورداری صادرکنندگان از معافیت‌ها در صورت بازگشت ۵۰ درصد ارز می‌باشد.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول