اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  مازندران

تحریم ناجا از سوی آمریکا اقدامی تکراری و بی‌اثر است

نماینده ولی‌فقیه در مازندران گفت: تحریم آمریکا یک اقدام تکراری و بی‌اثر است و این امر نشان‌دهنده کارآمدی نیروی انتظامی در حفظ نظم، امنیت و مبارزه با عوامل و مزدوران آمریکا در داخل است.

تحریم ناجا از سوی آمریکا اقدامی تکراری و بی‌اثر است

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان ساری، آیت‌الله  محمدباقر محمدی لائینی با اشاره به تحریم نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران از سوی آمریکا ، اظهار کرد: این امر نشان ‌دهنده کارآمدی نیروی انتظامی است که در حفظ امنیت و در مبارزه با عوامل و مزدوران آمریکا در داخل بسیار خوب عمل کرده است.

وی به اقتدار پلیس در برخورد با جرایم سایبری در فضای مجازی اشاره و عنوان کرد: تحریم آمریکا یک اقدام تکراری و بی‌اثر است؛ رشد ما از تحریم ‌ها نشأت می‌گیرد که فرصت‌ های شگرفی در خودکفایی جمهوری اسلامی ایران ایجاد کرده است.

نماینده ولی‌فقیه در استان مازندران با بیان اینکه تحریم نهادهای نظامی و دفاعی ایران با اهداف خاصی صورت می‌گیرد، اظهار داشت: قدرت و بازدارندگی دفاعی جمهوری اسلامی ایران منجر به افزایش امنیت و ثبات داخلی و منطقه‌ای شده است و این موضوع برای دشمنان به ‌ویژه آمریکا خوشایند نیست و از این بابت هرچند گاهی با هدف کاهش امنیت، نهادهای انقلابی ، نظامی و دفاعی ما را تحریم می‌کند که البته تاکنون نه ‌تنها منجر به کاهش امنیت نشد، بلکه موجب انسجام بیشتر و افزایش امنیت شده است.

وی با بیان اینکه پلیس همواره از انتظارات به‌ حق مردم دفاع کرده، گفت: امروز پلیس جمهوری اسلامی در عین داشتن رافت اسلامی در اوج اقتدار و عظمت قرار دارد و امنیتی کم نظیر را ایجاد کرده است.

 محمدی لائینی گفت: دو نعمت سلامت و امنیت از نعمت‌ های بزرگ نام برده شده‌اند که موضوع ایجاد امنیت به خوبی توسط کارکنان خدوم و زحمتکش پلیس حاصل شده است.

وی امنیت را یکی از دستاوردهای بزرگ نظام جمهوری اسلامی برشمرد و افزود: این دستاورد مهم با تلاش شبانه‌روزی و مجاهدت کارکنان نیروی انتظامی به دست آمده است.

نماینده ولی‌فقیه در مازندران تصریح کرد: دشمنان به سرکردگی آمریکا در دوره های مختلف برنامه ریزی زیادی کرده بودند که بتوانند امنیت کشور را با چالش مواجه و به اهداف خود برسند، اما با تدبیر کم نظیر رهبر معظم انقلاب، صلابت نیروهای نظامی و انتظامی و هوشیاری مردم این توطئه نیز خنثی شد.

انتهای پیام/86034/ع

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول