اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  خوزستان

بیکاری ارمغان تاریک ۱۸۰ حلقه چاهِ غیزانیه

عضو شورای شهر اهواز گفت: علی‌رغم اینکه در غیزانیه ١٨٠ حلقه چاه نفت وجود دارد و برای ساکنین منطقه آلودگی‌های متعدد زیست محیطی به وجود آورده است اما بیکاری به جوانان ارث رسیده است.

بیکاری ارمغان تاریک ۱۸۰ حلقه چاهِ غیزانیه

به گزارش خبرگزاری فارس از اهواز، محمدرضا ایزدی، رئیس کمیسیون تحقیق، نظارت و بازرسی شورای شهر اهواز پس از بازدید از منطقه غیزانیه در گفت‌وگو با خبرنگار فارس اظهار کرد: اهالی این منطقه یکی از ولایی‌ترین و شریف‌ترین شهروندان خوزستان می‌باشند که متاسفانه محرومیت‌های زیادی را متحمل شده‌اند.

وی افزود: علی‌رغم اینکه در غیزانیه ١٨٠ حلقه چاه نفت وجود دارد و برای ساکنین منطقه آلودگی‌های متعدد زیست محیطی به وجود آورده است اما بیکاری به جوانان آنان ارث رسیده است.

این عضو شورای شهر اهواز عنوان کرد: بزرگان، مسؤولان و اهالی منطقه غیزانیه سالیان سال است که مشکلاتشان را ازجمله نداشتن آب شرب، جاده و امکانات رفاهی که از نیاز‌های اولیه و ضروری مردم می‌باشد را به مسؤولان منعکس کرده‌اند اما متاسفانه مدیران مربوطه نسبت به رفع مشکلات غیزانیه کم لطفی و کوتاهی کردند.

وی افزود: اهالی شریف و غیور غیزانیه از وعده‌های بدون نتیجه خسته شده‌اند و از مسؤولان فقط عمل میخواهند نه وعده‌های توخالی.

ایزدی بیان کرد: آیا مسؤولان حاضر هستند حتی برای یک روز مانند اهالی غیزانیه در این شرایط زندگی کنند، مردم این منطقه تشنه خدمت مسؤولان هستند و این همه محرومیت برای غیزانیه در شأن مسئولان نیست.

وی با تاکید بر اینکه بهتر است توسط شرکت‌ها و سازمان،ها، پویش کمک مؤمنانه به منطقه محروم غیزانیه شکل بگیرد گفت: باید یادآوری کرد که مردم غیزانیه همیشه در خط مقدم انقلاب و رهبری قرار داشته و دارند و هیچ دشمن و مزدوری نمیتواند ارادت مردم این منطقه به نظام مقدس جمهوری اسلامی، آرمان،های امام خمینی (ره) و رهبر معظم انقلاب را خدشه‌دار کند.

مشکلی با نظام نداریم

در ادامه این بازدید یکی از شیوخ بزرگ غیزانیه نیز در رابطه با مشکلات اخیر این منطقه عنوان کرد: همه اهالی این منطقه از محبین اهل بیت (ع) و از طرفداران نظام و رهبری هستند.

شیخ مهدی مجدم افزود : مردم منطقه غیزانیه هیچ مشکلی با نظام ندارند ولی از ‌بی‌مهری‌ها و بی‌تدبیری مسؤولان دولتی خسته شده‌اند.

شیخ روستای غیزانیه بیان کرد: مسؤولان و اهالی غیزانیه بارها مشکلاتشان را به مسؤولان ارشد منتقل کرده‌اند اما اسفناک است که مدیران برای حل مشکلات قدمی بر نداشتند.

وی افزود: عامل همه مصیبت‌های مردم منطقه نفت است چرا که نفت فلاکت را به اهالی غیزانیه تحمیل کرده است.

وی افزود: شرکت نفت علی‌رغم اینکه برای جوانان بیکار منطقه کاری نکرده است تازه باعث نابودی تنها منبع درآمدی آنان یعنی کشاورزی و دامداری نیز شده است و تنها درخواست اهالی از دلسوزان نظام این است که به داد مردم مظلوم غیزانیه برسند.

انتهای پیام/ر

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول