اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  زنجان

نیروی انتظامی همیشه خوش درخشیده است

استاندار با بیان اینکه تلاش های شبانه‌روزی پلیس در برقراری نظم و امنیت قابل تقدیر است، گفت: نیروی انتظامی با تلاش‌های مجاهدانه در ماموریت‌های محوله همیشه خوش درخشیده است.

نیروی انتظامی همیشه خوش درخشیده است

به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان و به نقل از پایگاه خبری پلیس فتح اله حقیقی در دیدار با سردار رحیم جهانبخش فرمانده انتظامی استان زنجان اظهار کرد: امنیت بدون همکاری و همیاری مردم با پلیس امکان پذیر نیست که فرماندهی انتظامی استان، خدمات امنیتی، انتظامی و ترافیکی را همه ساله به خوبی انجام می‌دهد.

استاندار زنجان با گرامیداشت یاد و خاطره شهدا به ویژه شهدای عرصه نظم و امنیت افزود: باید زمینه‌ای ایجاد شود که مردم نقش خود را در تامین امنیت و آرامش بشناسند و در این حوزه با پلیس همکاری لازم را داشته باشند.

وی با اشاره به اینکه امروز به دلیل تلاش‌های کارکنان خدوم نیروی انتظامی و سایر کارکنان نیروهای مسلح، امنیت در استان در حد بسیار مطلوبی قرار دارد، بیان داشت: زحمات شبانه روزی کارکنان فرماندهی انتظامی استان در برقراری نظم و امنیت قابل تقدیر است.

استاندار زنجان تصریح کرد: مبارزه مجاهدانه و شبانه‌روزی پلیس با جرائم، قاچاق مواد مخدر و برهم زنندگان نظم و امنیت از شاخص‌های برتر نیروی انتظامی بوده که پلیس با تلاش‌های مجاهدانه در ماموریت‌های محوله همیشه خوش درخشیده است.

وی با تقدیر و تشکر از اقدامات و تلاش‌های کارکنان انتظامی استان در تامین نظم و امنیت، خاطر نشان کرد: امنیت موجود در استان امنیتی پایدار است که همه برای حفظ و ارتقای آن تلاش می‌کنند.

رئیس شورای تامین استان زنجان، تلاش خستگی ناپذیر و اخلاص را دو ویژگی ارزشمند کارکنان نیروی انتظامی استان بیان و اظهار داشت: رضایتمندی مردم و مسؤولان از نیروی انتظامی از شاخصه‌های مطلوب امنیت در استان است. 

انتهای پیام/73004/ق

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول