اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  کردستان

تمام مشتریان مخابرات در سراسر کشور نسبت به پرداخت صورتحساب تلفن ثابت اقدام کنند

مدیرکل ارتباطات و امور بین الملل شرکت مخابرات ایران اعلام کرد: تمام مشتریان مخابرات در سراسر کشور نسبت به پرداخت صورتحساب تلفن ثابت اقدام کنند.

تمام مشتریان مخابرات در سراسر کشور نسبت به پرداخت صورتحساب تلفن ثابت اقدام کنند

به گزارش خبرگزاری فارس از سنندج و به نقل از روابط عمومی مخابرات منطقه کردستان، محمدرضا بیدخام با بیان این خبر اظهار کرد: در راستای مشتری‌مداری و توجه به شرایط ویژه کشور با توجه به شیوع ویروس کرونا و پیامدهای اقتصادی آن بر بخش‌های آسیب پذیر جامعه، در ماه‌های گذشته نسبت به پرداخت هزینه استفاده از تلفن ثابت حداکثر مساعدت انجام شد.

وی بیان کرد: با توجه به عادی شدن نسبی شرایط پس از شیوع ویروس کرونا و بازگشایی اکثر کسب و کارها، تمام مشتریان مخابرات در سراسر کشور لازم است در اسرع وقت نسبت به پرداخت صورتحساب تلفن ثابت اقدام کنند.

مدیرکل ارتباطات و امور بین‌الملل شرکت مخابرات اظهار کرد: مشترکین می‌توانند برای اطلاع از مبلغ صورتحساب پایان دوره و یا به روز خود، ضمن تماس با سامانه تلفنی ۲۰۰۰ قبوض تلفن ثابت را پرداخت کنند.

بیدخام اضافه کرد: تمام مشتریان از طریق بخش مخابرات من در وب‌سایت شرکت مخابرات ایران و همچنین استفاده از کد دستوری ستاره ۲۰۲۰ مربع، ضمن دریافت کارکرد تلفن ثابت خود به صورت لحظه‌ای، می‌توانند نسبت به پرداخت قبوض اقدام کنند.

انتهای پیام/2330/72

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول