اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

ورزشی  /  فوتبال ایران

مربی الشحانیه امیدوار به حفظ تیمش در لیگ قطر

سرمربی اسپانیایی تیم فوتبال الشحانیه معتقد است فدراسیون فوتبال قطر تصمیمی به جا گرفت که پیکارهای لیگ ستارگان ادامه یابد تا به کمک شاگردانش تیم را در لیگ حفظ کند.

مربی الشحانیه امیدوار به حفظ تیمش در لیگ قطر

به گزارش خبرگزاری فارس، خوزه مورسیا که هدایت تیم الشحانیه را برعهده دارد، در مصاحبه ای با استادالدوحه در مورد مسائل مختلفی صحبت کرد.

مورسیا که یکی از شاگردانش در الشحانیه «رامین رضاییان» ملی پوش ایرانی است، به نکات مهمی دراین مصاحبه اشاره کرد. از جمله شروع مجدد رقابت ها را حرکتی مثبت تلقی کرد.

همینطور اظهار داشت تیمش با وجود قرار گرفتن در قعر جدول، هنوز شانس باقی ماندن در لیگ حرفه ای قطر را دارد.

وی گفت: تصمیمی که فدراسیون فوتبال قطر برای تکمیل لیگ و ادامه رقابت های باقیمانده در فصل جاری اتخاذ کرد، به طور قطع پس از صحبت و مشورت با دولت و همینطور آژانس های پزشکی گرفته شد. فکر می کنم این تصمیمی به جا بود. البته فدراسیون قطر پس از تصمیمی که گرفت، باید برای اجرای مسابقات در بالاترین سطح بهداشتی و امنیتی، تلاش کند. تا سطح بهداشت برای حفظ جان بازیکنان، مربیان وداوران کاملا لحاظ شود.

 

وی افزود:امیدوارم وقتی که تعطیلات کرونایی تمام می شوند و به تمرینات بازمی گردیم که برای مسابقات آماده شویم، وضعیت بهتر شود.

وی در مورد این که چرا الشحانیه در فصل جاری عملکرد خوبی نداشته، نیز عنوان کرد: برای ما شروع فصل بد بود.نتایج بحث انگیزی در ابتدای فصل گرفتیم. البته در فصل جاری سطح لیگ بالاتر رفته و سخت تر از قبل شده است.شاید به این دلیل نتیجه نگرفتیم که نتوانستیم سطح خود را بالا ببریم.هر چند که هنوز در این زمینه تلاش می کنیم تا در مسابقات به نتایج مثبت برسیم. مهم این است که الشحانیه در این مسابقات حضور دارد و همه شانس بقا را از دست نداده است.

انتهای پیام/ا

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول