اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  کهگیلویه و بویراحمد

«سپاه» در کنار مردم کهگیلویه و بویراحمد/برنامه‌های سپاه برای گره‌گشایی از مشکلات اقتصادی استان

سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد در کنار دیگر خدمات خود، این بار به حوزه اقتصادی ورود کرده و برای گره‌گشایی از اقتصاد بیمار استان برنامه‌هایی ارائه کرده است.

«سپاه» در کنار مردم کهگیلویه و بویراحمد/برنامه‌های سپاه برای گره‌گشایی از مشکلات اقتصادی استان

به گزارش خبرگزاری فارس از یاسوج، سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد از ابتدای شیوع ویروس کرونا در راستای حفظ سلامت مردم همراه کادر پزشکی و درمان در خط مقدم مبارزه با این ویروس منحوس قرار داشت و با راه‌اندازی کارگاه تولید ماسک، تهیه محلول گندزا، کنترل ورودی و خروجی‌های شهر و ضدعفونی معابر شهری و روستایی به جنگ با کرونا رفت.

 خدمات مقابله‌ای سپاه در این یک جمله خلاصه نمی‌شود و هر چه از ایثارگری‌های فرزندان انقلاب در سپاه سربلند فتح بگویم آنطور که باید و شاید حق مطلب را ادا نکرده‌ایم.

در آستانه ماه مبارک رمضان و بنا به فرمایش مقام معظم رهبری مبنی بر رزمایش کمک‌های مومنانه، باز این سپاه بود که آستین بالا زد و با همه توان برای عملیاتی شدن کمک‌های مومنانه و دست‌گیری از نیازمندان در میدان حاضر شد و ۱۱۴ هزار خانوار نیازمند این استان را شناسایی و بسته‌های غذایی میان بیش از ۸۵ هزار خانوار توزیع شد و گویا توزیع‌ این کمک‌ها همچنان ادامه دارد.

خدمات سپاه این یادگار حضرت امام به مردم شایسته خدمت ایران تمامی ندارد و در روزهایی که برای کهگیلویه و بویراحمد و گچساران به سیاهی گذشت باز سپاه به یاری و مدد شتافت و چه سپاهیان خدوم سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و چه فرزندان سپاه فتح و تیپ ۴۸ فتح همه در کنار مسوولان و تیم مدیریت بحران کهگیلویه و بویراحمد برای خاموش کردن شعله‌های آتش لحظه‌ای عقب ننشستند و در این میدان بازهم سپاه خوش درخشید.

سپاه همچنان در کنار مردم برای رفع مشکلات تلاش می‌کند و این بار سپاه در حوزه اقتصادی برای رونق واحدهای تولیدی کهگیلویه و بویراحمد و عملی شدن شعار جهش تولید ورود پیدا کرده است.

این بار بسیج صنعتی و کارگری سپاه فتح اقدام به ارزیابی واحدها و شرکت‌های صنعتی کرده‌اند که فرمانده سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد در همین خصوص گفت: یکی از موضوعاتی که در خصوص آن  با استاندار کهگیلویه و بویراحمد گفت‌و‌گو کردیم و با آغوش باز پذیرفتند این بود که مجموعه بسیج مهندسین صنعتی و بسیج کارگری سپاه فتح استان کارخانه‌ها و شرکت‌هایی که در سطح استان وجود دارد را ارزیابی کردند.

سردار خرم‌دل افزود: در این ارزیابی‌ها مشخص شد که بیش از 500 شرکت و کارخانه در سطح استان کهگیلویه و بویراحمد وجود دارد که به دلیل مسائلی همچون عدم سرمایه در گردش، افزایش مالیات، تسهیلات، تامین اجتماعی و... هم اکنون راکد و یا نیمه فعال هستند و برخی نیز با حداکثر ظرفیت کار نمی‌کنند که  آسیب‌شناسی‌های لازم صورت می‌گیرد و به زودی ستاد ویژه‌ای در این خصوص تشکیل می‌شود.

از سوی دیگر اشاره فرمانده سپاه در محرومیت‌زدایی از ۱۴ دهستان خبر مسرت بخش دیگری است که کهگیلویه و بویراحمد را به رفع مشکلات و محرومیت‌ها امیدوار می‌کند.

سپاه امسال نیز 14 دهستان را تحت پوشش قرار خواهد داد و در حوزه عمرانی، پزشکی، فرهنگی، آموزش، عمران و آبادانی، افزایش بهره‌وری محصولات کشاورزی و دامی و سایر عرصه‌هایی که مردم به آنها نیازمند هستند به فعالیت می‌پردازد.مردم غیور استان کهگیلویه و بویراحمد در روزهای آینده بیشتر از خدمات سپاه در حوزه اقتصادی خواهند شنید.

انتهای پیام/۸۲۰۲۴/ر

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول