اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

بین الملل  /  غرب آسیا

تأکید وزیر بهداشت لبنان بر سرلوحه قرار دادن «مقاومت» برای مقابله با چالش‌ها

وزیر بهداشت لبنان در دیدار با مفتی جعفری لبنان به مناسبت سالروز آزادسازی جنوب لبنان اعلام کرد، مقاومت درس مقابله با چالش‌های کنونی را ارائه کرده است.

تأکید وزیر بهداشت لبنان بر سرلوحه قرار دادن «مقاومت» برای مقابله با چالش‌ها

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری فارس، «حمد حسن» وزیر بهداشت لبنان به دار الفتوای جعفری لبنان رفت و با شیخ «احمد قبلان» مفتی جعفری لبنان دیدار کرد.

بر اساس گزارش شبکه «المنار»، در این دیدار وضعیت عمومی لبنان بویژه تدابیر مربوط به مقابله با شیوع کرونا مورد بحث و رایزنی قرار گرفت و بر ضرورت اتخاذ اقدامات پیشگیرانه برای جلوگیری از گسترش بیشتر این ویروس تأکید شد.

شیخ قبلان از تلاش‌های وزارت بهداشت لبنان و شخص وزیر و تمام کادر درمانی در راستای مقابله با کرونا تقدیر و تشکر کرد.

حمد حسن هم پس از این دیدار اعلام کرد که از توصیه‌های مراجع دینی و فتواهای آنها برای مقابله با شیوع کرونا بویژه توصیه‌های مربوط به ماه مبارک رمضان قدردانی کرده است.

وی در ادامه به سالگرد آزادسازی لبنان نیز گریز زد و گفت: امروز تأکید می‌کنیم عید آزادسازی و پیروزی که به کمک تمام لبنانی‌ها و ایستادگی آنها رقم خورد یک نقطه روشن در تاریخ جدید لبنان است و از این مقاومت می‌آموزیم که چطور با چالش‌ها مقابله کنیم.

حزب‌الله لبنان در ۲۵ ماه می سال ۲۰۰۰ موفق به بیرون راندن رژیم صهیونیستی از جنوب لبنان شد و این روز را «عید مقاومت و آزادسازی» می‌نامند.

انتهای پیام/م

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول