اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

جامعه  /  انتظامی و حوادث

استقرار تیم های پلیس برای تامین امنیت مراسم افتتاحیه مجلس یازدهم

رئیس پلیس پایتخت از استقرار تیم ها و گشت های پلیس در اطراف مجلس شورای اسلامی خبر داد و گفت: تاکنون هیچ مسأله و مورد امنیتی نداشته‌ایم.

استقرار تیم های پلیس برای تامین امنیت مراسم افتتاحیه مجلس یازدهم

به گزارش خبرنگار انتظامی خبرگزاری فارس سردار حسین رحیمی رئیس پلیس پایتخت با تبریک آغاز به کار یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی با اعلام خبر فوق بیان داشت:مجلس شورای اسلامی از جایگاه، اهمیت و حساسیت بالایی در نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران برخوردار و در واقع نماد و نشانه های مردم سالاری دینی است.

وی با اشاره به اینکه تمهیدات و تدابیر لازم در حوزه های انتظامی، امنیتی و ترافیکی اندیشیده شده است،  عنوان داشت : در اماکن و مسیرهای مختلف از جمله مسیرهای منتهی به مجلس شورای اسلامی تیم ها و گشت های ترافیکی و انتظامی با آمادگی لازم مستقر و در حال انجام وظیفه هستند.

رئیس پلیس پایتخت با بیان اینکه بحمدالله تاکنون هیچ مورد و مساله امنیتی و انتظامی نداشته ایم، گفت : از شب گذشته گشت های محسوس و نا محسوس پلیس پایتخت ماموریت های خود را در خصوص تامین امنیت مراسم افتتاح یازدهمین دوره مجلس شورای آغاز و  این ماموریت تا پس از پایان مراسم با قوت ادامه خواهد داشت.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول