اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

ورزشی  /  فوتبال ایران

نتیجه آزمایش کرونای ۲ بازیکن شاهین بوشهر منفی اعلام شد

سرپرست تیم فوتبال شاهین شهرداری بوشهر گفت: نتیجه آزمایش ۲ بازیکن مطرح شده شاهین بوشهر منفی اعلام شد و تا صبح امروز(چهارشنبه) هیچ نتیجه مثبتی اعلام نشده است.

نتیجه آزمایش کرونای ۲ بازیکن شاهین بوشهر منفی اعلام شد

به گزارش خبرگزاری فارس، خداکرم ایزدپناه در خصوص اقدامات بهداشتی انجام شده اظهار داشت: ضد عفونی دفتر باشگاه و کلیه اماکن تمرینی تیم و همچنین تمامی روند آزمایشات توسط باشگاه در ۲ نوبت بر اساس پروتکل بهداشتی ابلاغی با همکاری مرکز بهداشت و درمان شهرستان بوشهر و هماهنگی با هیات پزشکی ورزشی استان و فدارسیون پزشکی ورزشی انجام شده است و هیچ چیزی برای مخفی کردن نداریم و هر اتفاقی را طبق پروتکل اطلاع رسانی خواهیم کرد.

وی در پاسخ به شایعات مطرح شده در خصوص ابتلا ۲ بازیکن تیم شاهین شهرداری بوشهر  به بیماری کرونا گفت: خوشبختانه دقایقی پیش نتیجه آزمایش ۲ بازیکن مطرح شده منفی اعلام شد و تا صبح امروز(چهارشنبه) هیچ نتیجه مثبتی اعلام نشده و متاسفم که برخی رسانه ها در این شرایط سخت و بحرانی بدون اطلاع دقیق اقدام به انتشار اخبار کذبی می کنند که باعث نگرانی و تشویش یک مجموعه بزرگ و پرطرفدار می شوند و خانواده های بازیکنان را هم تحت تاثیر و نگرانی قرار می دهند.

ایزدپناه در گفت و گو با روابط عمومی باشگاه شاهین بوشهر، تاکید کرد: بار دیگر اعلام می کنم به دنبال انتشار اخبار صحیح و شفاف سازی در خصوص تست های بیماری کرونا هستیم چون سلامت جامعه و مجموعه باشگاه تحت تاثیر خواهد بود و خواهش داریم تمامی خبرگزاری ها و سایت های خبری اخبار صحیح و دقیق را از روابط عمومی باشگاه و رسانه های رسمی باشگاه دریافت دارند.

انتهای پیام/ا

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول