اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

علم و پیشرفت

بازگشایی محدود دفاتر گوگل در جولای

گوگل قصد دارد برخی دفاتر خود را به صورت محدود تا چهل روز دیگر یعنی تا ماه جولای بازگشایی کند.

بازگشایی محدود دفاتر گوگل در جولای

به گزارش خبرنگار گروه علمی و دانشگاهی خبرگزاری فارس به نقل از ورج، پیش از این ساندار پیچای مدیرعامل گوگل گفته بود که بازگشت به محل کار برای کارمندان گوگل انتخابی است و آنها می توانند تا پایان سال 2020 از منازلشان کار کنند.

 

گوگل قصد دارد برخی دفاتر خود را به صورت محدود از ششم جولای بازگشایی کند و تنها عده اندکی از کارکنان گوگل در این دفاتر حاضر خواهند شد. حضور کارکنان گوگل در محل کار به صورت چرخشی انجام می شود و اکثر افراد بعد از یک روز حضور در محل کار تا چند هفته به آنجا بازنخواهند گشت.

گوگل همچنین کمک هزینه ای هزار دلاری به کارمندان خود پرداخت می کند تا آنها بتوانند برخی تجهیزات ضروری برای دورکاری از منزل را خریداری کنند و از این جهت دچار مشکل نشوند.

این شرکت اعلام کرده که در ماه سپتامبر تعداد بیشتری از کارمندان خود را برای حضور در محل کار فراخواهد خواند، ولی در نهایت تنها 30 درصد از نیروی کار هر ساختمان در داخل محل های کار خود مستقر می شوند. قرار است در این زمینه به طور دقیق تر تا دهم جولای اطلاع رسانی شود‌.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول