اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  هرمزگان

لزوم اقدام بانک‌ها نسبت به جذب تسهیلات حمایتی ستاد «کرونا»

معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری هرمزگان گفت: بانک‌ها با همکاری دستگاه‌های اجرایی ذیربط در اسرع وقت نسبت به جذب تسهیلات حمایتی ستاد کرونا برای واحد‌های تولیدی آسیب‌دیده در پی شیوع ویروس اقدام نمایند.

لزوم اقدام بانک‌ها نسبت به جذب تسهیلات حمایتی ستاد «کرونا»

به گزارش خبرگزاری فارس از بندرعباس، ایرج حیدری در جلسه شورای هماهنگی بانک‌های استان اظهار داشت: بانک‌های هرمزگان مسائل و مشکلات احتمالی با واحدهای تولیدی را به کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید استان منعکس نمایند تا در کمترین زمان ممکن تصمیم‌گیری و مشکلات احتمالی برطرف گردد.

وی افزود: روند پرداخت تسهیلات تبصره ۱۸ به واحد‌های تولیدی واجدالشرایط هرمزگان، جهت فراهم شدن شرایط رونق این واحدها از سوی بانک‌ها سرعت گیرد.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری هرمزگان گفت: برنامه اجرایی شورای هماهنگی بانک‌های استان در سال ۹۹ با دستور کار مشخص برای پیشبرد اهداف استان در حوزه بانکی و رونق تولید تدوین و ارائه گردد.

حیدری ادامه داد: روابط عمومی بانک‌های هرمزگان به سؤالاتی که برای مردم در حوزه‌های مختلف بانکی پیش می‌آید به موقع و فعالانه در فضای رسانه ای پاسخ دهند.

وی ابراز داشت: بانک‌ها با همکاری دستگاه‌های اجرایی ذیربط نسبت به جذب تسهیلات حمایتی ستاد کرونا برای واحد‌های تولیدی که در پی شیوع ویروس کرونا آسیب دیده‌اند در اسرع وقت اقدام نمایند.

انتهای پیام/3264

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول