اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  همدان

رئیس مجلس باید انقلابی باشد و جهادی کار کند

نماینده مردم اسدآباد در مجلس شورای اسلامی گفت: هیات رئیسه و به ویژه رئیس مجلس باید فردی انقلابی با عملکرد جهادی باشد تا بتواند به نفع مردم قانونگذاری کند.

رئیس مجلس باید انقلابی باشد و جهادی کار کند

کیومرث سرمدی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در همدان اظهار کرد: با توجه به شرایط فعلی کشور و وضعیت مردم در معیشت و مسائل اقتصادی که با امید و دیدگاه خاصی به این مجلس رای دادند باید این مجلس در راستای ارزش‌های انقلاب و حل معضلات مردم به ویژه در معیشت تلاش کند.

وی ادامه داد: در راستای حفظ اقتدار نظام و ایجاد آرامش مردم می‌طلبد هیات رییسه و شخص رئیس مجلس فردی انقلابی، باسواد و مسلط به امور، دارای تجارب متعدد و معتقد به حل معضلات و مشکلات و متخصص در مسائل اجتماعی و اقتصادی باشد.

نماینده مردم اسدآباد در مجلس شورای اسلامی ملاک‌های مهم انتخاب رئیس مجلس را انقلابی بودن و جهادی بودن دانست و گفت: باید توانمندی‌های کاندیدای ریاست مجلس را در مناصب قبلی آنها نیز در نظر گرفت.

وی با تاکید بر اینکه انقلابی بودن و جهادی بودن به این معناست که امروز خدمت در مجلس به مثابه خدمت در سنگر مبارزه با دشمن مانند دوران دفاع مقدس است افزود: رئیس مجلس باید در تضاد منافع شخصی با منافع ملی، به منافع ملی توجه کند و در برخورد با مفاسد، جهادی و انقلابی بودن فرد در بستن منافذ استفاده از بیت‌المال موثر است.

سرمدی با تاکید بر اینکه تسلط علمی و برخورداری از اطلاعات جامع مشکلات کشور در شناخت راهکارها در قانونگذاری و ارتباطات می‌تواند موثر باشد بیان کرد: رئیس مجلس باید برای رفع معضلات و مشکلات جامعه قانونگذاری کند.

وی در پاسخ به اینکه رای بالای رئیس مجلس در مجامع داخلی و خارجی چه پیامدی دارد افزود: یکی از رموز پیروزی انقلاب و موفقیت مردم در دنیا وحدت و هماهنگی بوده و هر جا یکدلی بوده، کارها خوب پیش رفته و دشمنان نیز کمتر طمع کردند.

نماینده مردم اسدآباد در مجلس یادآور شد: اگر منتخب خانه ملت با رای بالا انتخاب شده و با وحدت و همدلی باشد در استحکام قوانین مجلس اثرگذار بوده و در طمع نکردن دشمنان برای ضربه به کشور موثر خواهد بود.

انتهای پیام/۸۹۰۰۳/خ

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول