اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  البرز

واکنش رئیس شورای شهر مشکین دشت به حواشی استیضاح شهردار

رئیس شورای اسلامی شهر مشکین دشت گفت: دومین بار مراحل قانونی استیضاح در روزهای ابتدایی سال ۹۹ توسط اعضای شورا انجام و کلیه موارد وفق ماده ۸۳ قانون شوراها انجام پذیرفت و در نهایت شهردار با اکثریت آرا استیضاح شد.

واکنش رئیس شورای شهر مشکین دشت به حواشی استیضاح شهردار

بهزاد خسروزاده رئیس شورای اسلامی شهر مشکین دشت در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در فردیس در رابطه با حواشی پیش آمده در مورد عزل شهردار مشکین دشت گفت: در ارتباط با بحث استیضاح شهردار آقای سید جعفر موسوی باید بگویم با عنایت به اینکه اولین جلسه استیضاح بر اساس اعمال ماده ۸۳ قانون شوراها در روزهای پایانی سال ۹۸ برگزار اما اکثریت اعضای شورا رای بر ابقا شهردار دادند.

خسروزاده افزود:دومین بار مراحل قانونی استیضاح در روزهای ابتدایی سال ۹۹ توسط اعضای شورا انجام و کلیه موارد وفق ماده ۸۳ قانون شوراها انجام پذیرفت و در نهایت درجلسه استیضاح روز شنبه مورخ ۹۹/۳/۳ آقای موسوی با اکثریت آرا استیضاح شدند.

وی ادامه داد: با ارسال صورتجلسه استیضاح به فرمانداری فردیس برای تایید کمیته انطباق، موضوعات و ابهاماتی به شورا ارسال شد که در نهایت صورتجلسه استیضاح را به دلیل اینکه بر اساس آیین نامه ابلاغی وزیر محترم کشور به دلیل اینکه میبایست قبل از جلسه استیضاح موضوع به سمع و نظر مرجع صدور حکم یعنی استاندار و یا معاونت هماهنگی امور عمرانی استانداری برسد، مغایر ضوابط دانستند.

رئیس شورای اسلامی شهر مشکین دشت بیان داشت: میبایست مغایرت هیات تطبیق به قید فوریت به دلیل حساسیت فراوان در جلسه شورا مطرح و اتخاذ تصمیم میگردید که به دلیل تعطیلات عید فطر دوستان موفق به شرکت در جلسه فوق العاده شورا نشدند و با توجه به لزوم رعایت قانون و بررسی نظرات هیات محترم تطبیق موضوع به اولین جلسه رسمی شورا جهت رسیدگی در دستور کار قرار خواهد گرفت.

وی گفت: در نهایت اینجانب به نمایندگی از اعضای محترم شورا رعایت قوانین و مقررات را در راستای منویات مقام معظم رهبری اولین اولویت خود در تصمیم گیری‌ها قرار داده و خواستار اجرای صحیح قانون وفق مقررات توسط مراجع ذیربط هستیم.

انتهای پیام/ب

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول