اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  همدان

اجرای مرحله سوم رزمایش «کمک مومنانه» در نهاوند/ عرضه ۶ هزار بسته معیشتی

فرمانده سپاه نهاوند گفت: با اجرای مرحله سوم رزمایش مواسات مومنانه تا کنون ۶ هزار بسته غذایی در نهاوند توزیع شده است.

اجرای مرحله سوم رزمایش «کمک مومنانه» در نهاوند/ عرضه ۶ هزار بسته معیشتی

 علی مختاری امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در نهاوند با اشاره به اجرای مرحله سوم رزمایش «کمک مومنانه» با محوریت سپاه ناحیه نهاوند و گروه جهادی بقیه‌الله(عج) اظهار کرد: با اجرای مرحله سوم رزمایش مواسات مومنانه و توزیع ۲ هزار بسته دیگر معیشتی بین نیازمندان تا کنون ۶ هزار بسته غذایی در نهاوند توزیع شده است.

وی افزود: در این مرحله یک رأس دام با وزن یک تن نیز خریداری شده که پس از ذبح زیر نظر کشتارگاه و تاییدات پزشکی به بسته‌های معیشتی اضافه شد.‌

فرمانده سپاه نهاوند اضافه کرد: تا کنون طی مراحل اول و دوم رزمایش با همکاری نمایندگی آستان قدس رضوی در شهرستان نهاوند بیش از 4 هزار بسته معیشتی توزیع شده است.

وی در تشریح چگونگی شناسایی و توزیع بسته‌های معیشتی گفت: به منظور توزیع عادلانه اقلام مذکور، شناسایی افراد نیازمندی که تحت پوشش هیچکدام از نهادهای کمیته امداد و بهزیستی نهاوند نبوده‌اند از طریق پایگاه‌های مقاومت شهر و روستا، دهیاری‌ها و شوراهای صورت گرفت و در مجموع ۶ هزار خانواده شناسایی شد.

مختاری ادامه داد: طی برنامه‌ریزی‌های انجام شده در نظر داریم که با کمک خیرین ان‌شاءالله تا نابودی کامل بیماری کرونا این رزمایش را در سطح شهرستان تا پایان سال ادامه دهیم.

وی در پایان ضمن تشکر از خیرینی که تا کنون از دو مرحله رزمایش کمک مومنانه حمایت کرده‌اند گفت: برای ادامه‌ این رزمایش در طول سال، خیران و مردم نوعدوست شهرستان می‌توانند کمک‌های نقدی و غیر نقدی خود را به نزدیکترین پایگاه مقاومت بسیج تحویل دهند.

انتهای پیام/ 3140/و

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول