اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  کهگیلویه و بویراحمد

توزیع 400 بسته معیشتی در بین نیازمندان لوداب

نماینده جبهه فرهنگی در بخش لوداب گفت: در راستای کمک‌های مومنانه 400 بسته معیشتی در بین نیازمندان لوداب توزیع شد.

توزیع 400 بسته معیشتی در بین نیازمندان لوداب

محسن عادلی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در لوداب اظهار کرد: در ادامه تهیه و توزیع سبد و بسته های معیشتی برای مستضعفان و نیازمندان، به تعداد ۴۰۰ سبد غذایی در بین نیازمندان بخش لوداب توزیع گردید.

نماینده جبهه فرهنگی در بخش لوداب گفت: این بسته ها در جهت اجرای فرمایش مقام معظم رهبری، رزمایش کمک مومنانه مردم خیر و همیشه در صحنه بخش لوداب و همچنین رزمایش همدلی و احسان ستاد اجرایی فرمان امام (ره) تهیه و با توزیع این بسته های معیشتی، جلوه های همدلی،مشارکت،نوع دوستی، خدمتگزاری و مواسات را به نمایش گذاشته و در این کار دست اندرکاران به ویژه گروه های جهادی خالصانه و بدون هیچ چشم داشت و با عشق به ولایت فعالیت می‌کنند.

عادلی ضمن دعوت مردم و خیرین به انفاق و فراموش نکردن محرومین و مستضعفان افزود: در این مرحله ۴۰۰ بسته معیشتی به همت دفتر نمایندگی آستان قدس رضوی، جبهه فرهنگی استان، ستاد اجرایی فرمان امام و تعدادی از خیرین بخش لوداب تهیه و توسط خادمان مردم لوداب در بین محرومین این خطه توزیع گشت.

انتهای پیام/82009

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول