اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

بین الملل  /  غرب آسیا

ثبت اولین مورد فوتی ویروس کرونا در نوار غزه

مسئولان درمانی فلسطینی می‌گویند اولین مورد فوتی بر اثر ویروس کرونا در نوار غزه را ثبت کرده‌اند.

ثبت اولین مورد فوتی ویروس کرونا در نوار غزه

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری فارس، وزارت بهداشت منطقه نوار غزه شامگاه شنبه از ثبت اولین مورد فوتی بر اثر ابتلا به ویروس «کووید۱۹» خبر داد.

به نوشته خبرگزاری «رویترز»، این نهاد درمانی منطقه نوار غزه با صدور بیانیه‌ای اعلام کرد اولین مورد فوتی بر اثر ابتلا به ویروس کرونا در این منطقه، یک خانم ۷۷ ساله بوده که از بیماری زمینه‌ای نیز رنج می‌برده است.

نوار غزه که به مدت ۱۳ سال است تحت شدیدترین محاصره همه‌جانبه دریایی، هوایی و زمینی از سوی رژیم صهونیستی قرار دارد، تا کنون ۵۵ مورد ابتلا به ویروس کرونا را گزارش کرده است.

به نوشته رویترز به نقل از بیانیه وزارت بهداشت غزه، شخص فوت شده در تاریخ نوزدهم می از طریق مرز مصر به غزه وارد شده و از آن موقع در قرنطینه قرار گرفته بود.

بر اساس آمارهای اعلامی وزارت بهداشت رژیم صهیونیستی، تا کنون بیش از شانزده هزار و هفتصد نفر در فلسطین اشغالی به این ویروس مبتلا شده و ۲۷۹ نفر نیز جان خود را از دست داده‌اند.

ثبت اولین مورد فوتی بر اثر ویروس کرونا در نوار غزه در حالی است که ارتش رژیم صهیونیستی از یک ماه پیش به دستور وزارت جنگ این رژیم، انجام آزمایش ابتلا به ویروس کووید۱۹ روی ساکنان نوار غزه را متوقف کرده بود. (جزئیات بیشتر)

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول