اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  ایلام

بسته خبری| آخرین اخبار استان ایلام

برخی رویدادهای( ۳ خرداد ماه) در استان ایلام را در این بسته خبری می‌توانید، بخوانید.

بسته خبری| آخرین اخبار استان ایلام

به گزارش خبرگزاری فارس از ایلام، محمدعلی حیدری مدیر جهاد کشاورزی ایوان، گفت: سطح زیر کشت غلات در این شهرستان 9 هزار هکتار است که از این میزان 5 هزار هکتار گندم دیم، 1 هزار هکتار گندم آبی و 3 هزار هکتار جو است.

وی با اشاره به آغاز برداشت غلات در این شهرستان، افزود: تلاش برای برداشت با کیفیت در کمترین زمان ممکن در اولویت کاری جهاد کشاورزی شهرستان است.

10 طرح بزرگ سرمایه گذاری در استان ایلام تایید شد

قدرت فیض‌اللهی مدیرکل امور اقتصادی و دارایی استان ایلام، گفت: با توجه به نیاز مبرم ایلام به سرمایه گذاری برای توسعه و اشتغال، زمینه حضور سرمایه گذاران داخلی و خارجی در استان فراهم شده است.

وی از اخذ تاییدیه 10 طرح ایلام از سازمان سرمایه گذاری و کمک‌های اقتصادی و فنی ایران خبر داد و افزود: با تلاش‌های انجام شده، این طرح‌ها در قالب سرمایه گذاری مستقیم خارجی شامل 5 طرح تولید پلیمر زیست تخریب، ورق شفاف پلی کربنات، بطری پلیمری، چند لایه بسته بندی مواد غذایی،کاغذ سنگی، تامین مالی خارجی 5 طرح آزادراه حمیل- مهران، آزادراه پل زال- چیلات، راه آهن، سد سیکان و سد چناره بوده است.

تمهیدات ترافیکی پلیس راه استان ایلام به مناسبت عید سعید فطر

 سرهنگ رضا همتی‌زاده رئیس پلیس راه استان ایلام، با تبریک عید فطر بیان داشت: در تعطیلات عید سعید فطر پلیس راه استان با افزایش نظارت‌های پلیسی بر مناطق تفریحی و گردشگری و زیارتی استان به صورت ویژه تمرکز می‌کند.

وی افزود: تعداد ۳۰ تیم گشتی به صورت محسوس و نامحسوس در تمامی محورهای مواصلاتی استان رفتارهای ترافیکی رانندگان را مورد رصد قرار می‌دهند و با متخلفان برخورد خواهند کرد.

سالانه ۸۰۰۰ تن گوشت قرمز در بین عشایر ایلام تولید می‌شود

علی سلیمی مدیرکل امور عشایری ایلام با اشاره به برنامه امور عشایری استان در سال جهش تولید اظهار کرد: سالانه بیش از هشت هزار تن گوشت قرمز در بین عشایر استان تولید می‌شود که این تولیدات به عنوان منبع درآمد اصلی عشایر استان است.

وی افزود: در سال جهش تولید امور عشایری ایلام برنامه‌های مختلفی را برای رونق تولید در بین عشایر استان در نظر گرفته شده است.

دستگیری سارق حرفه‌ای موتورسیکلت در دهلران

سرهنگ منوچهر مکی فرمانده انتظامی دهلران از دستگیری سارق حرفه‌ای موتورسیکلت در این شهرستان خبر داد و گفت: در پی وقوع چندین فقره سرقت موتورسیکلت به صورت سریالی در سطح شهرستان، ماموران انتظامی شهرستان موضوع را به صورت ویژه در دستور کار خود قرار دادند.

وی با بیان اینکه ماموران پلیس آگاهی پس از انجام اقدامات علمی سارق را شناسایی کردند، افزود: طی هماهنگی با مقام قضایی، سارق در یک عملیات غافلگیرانه و در مخفیگاهش دستگیر شد.

انتهای پیام/ 970821    

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول