اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  مازندران

آغاز مرحله سوم رزمایش کمک مومنانه مازندران در حسینیه عاشقان کربلا

مرحله سوم رزمایش کمک مومنانه سپاه شهرستان ساری در حسینیه عاشقان کربلا امروز آغاز شده است.

آغاز مرحله سوم رزمایش کمک مومنانه مازندران در حسینیه عاشقان کربلا

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان ساری، مرحله سوم رزمایش کمک مومنانه سپاه شهرستان ساری در حسینیه عاشقان کربلا امروز در ساری آغاز شد.


سرهنگ یعقوبی فرمانده بسیج ساری امروز در حاشیه سومین مرحله از رزمایش کمک مومنانه در جمع خبرنگاران ضمن گرامیداشت سالروز فتح خرمشهر و  یاد و خاطره شهدای بیت‌المقدس، با اشاره به اینکه رزمایش کمک مومنانه از نیمه شعبان شروع است، گفت: امروز در آستانه عید سعید فطر پایان رزمایش کمک مومنانه را شاهد هستیم.

وی با قددرانی از مردم، گروه‌های جهادی، هیئت‌های مذهبی، مساجد، مجمع خیران و مسؤولان شهرستانی افزود:‌ فرماندهان پایگاه‌های مقاومت زودتر از سپاه وارد عمل رزمایش کمک مومنانه شدند.

فرمانده سپاه ساری در ادامه  از تهیه ۸ هزار ۸۳۰  سبد معیشتی در مرحله سوم رزمایش کمک مومنانه خبر داد و گفت: ‌در شب عید فطر سبد‌های معیشتی به دست نیازمندان شهرستان ساری خواهد رسید.

یعقوبی افزود: در سه مرحله رزمایش کمک مومنانه در ساری  قریب به ۴۷ هزار  ۳۷۲ بسته معیشتی تهیه و در اختیار جامعه هدف قرار گرفت.

وی در بخش دیگری از سخنان خود با یادآوری اینکه  پایگاه‌های مقاومت در طول سال هم طی دو مرحله سبد کالا در اختیار جامعه هدفشان قرار می‌دهند، اضافه کرد:‌ ۹۰ درصد پایگاه‌های مقاومت شهرستان با کمک دهیار، شورا، امام جماعت و هیأت امنا  سبد کالا را تهیه و به دست نیازمندان رساندند، اما امسال با توجه به رزمایش کمک مومنانه ارزش ریالی سبد‌های کالا و تعداد جامعه هدف هم بیشتر شد.

فرمانده سپاه ساری در پایان با اعلام اینکه قبل از عید نوروز هم ۱۲ هزار سبد کالا بین نیازمندان توزیع شده بود، خاطرنشان کرد: از فرماندهان حوزه‌های مقاومت از زمانی که کرونا شروع شد تا به امروز پای کار بودند، قدردانی می‌کنم.

عباسعلی رضایی فرماندار ساری نیز در حاشیه سومین مرحله از رزمایش کمک مومنانه با اشاره به سالروز حماسه بیادماندنی فتح خرمشهر گفت:‌ سوم خرداد سالروز آزادسازی خرمشهر نگین درخشان ۸ سال دفاع مقدس است.

وی با بیان اینکه باید سوم خرداد‌ها را گرامی بداریم، افزود:‌ باید قدردان همه کسانی باشیم  که حماسه سوم خرداد را خلق کردند.

فرماندار ساری در ادامه با تصریح بر اینکه نباید از باب رفع تلکیف به یاد خالقان حماسه سوم خرداد و فتح خرمشهر بود، اضافه کرد:‌گرامیداشت شهدا و معمار انقلاب امام خمینی (ره) اعتقادی است.

رضایی با تاکید براینکه رهبر معظم انقلاب همان مسیری که امام خمینی با صلابت ترسیم کرده اند را طی می‌کنند، یادآور شد: ‌رهبر معظم انقلاب مثل امام خمینی (ره) هستند و ان‌شاء‌الله این انقلاب را به دست صاحب اصلی اش امام زمان (عج) برسانند.

وی در ادامه به رزمایش کمک مومنانه هم اشاره کرد و افزود:‌از همه کسانی که دراین رزمایش مشارکت داشتند از مردم و مسئولین بویژه سپاه و بسیج قدردانی می‌کنم.

فرماندار ساری با اشاره به فرمان و بیانات رهبر معظم انقلاب خاطرنشان کرد:  باید فرمان و بیانات رهبر معظم انقلاب  را به بهترین شکل اجرا کنیم و جامه عمل بپوشانیم؛ که الحمدالله این رزمایش نشان داد مثل هشت سال دفاع مقدس مردم و مسؤولین پای کار هستند.

انتهای پیام/۸۶۰۴۱/ج

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول