اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

علم و پیشرفت  /  آموزش

امتحانات مجازی دانشگاه علامه طباطبایی از 7 تیرماه برگزار می شود

معاون آموزشی دانشگاه علامه طباطبایی گفت: امتحانات نیم سال ترم دوم جاری این دانشگاه به صورت مجازی و از 7 تا 18 تیرماه برگزار خواهد شد.

امتحانات مجازی دانشگاه علامه طباطبایی از 7 تیرماه برگزار می شود

شجاع احمدوند، معاون آموزشی دانشگاه علامه طباطبایی  در گفت وگو با خبرنگار گروه علمی و دانشگاهی خبرگزاری فارس، با اشاره به اینکه امتحانات این دانشگاه به صورت مجازی از ۷ تیرماه آغاز می شود، گفت:  امتحانات دانشگاه علامه طباطبایی به صورت کلی در همه رشته ها و دانشکده ها به صورت مجازی از تیرماه آغاز خواهد شد. 

*  هفته دوم خرداد ماه پیش بینی های لازم برای برگزاری امتحانات دانشجویان با شرایط خاص و مشغول به تحصیل در ۲ رشته اعلام میشود 

 وی افزود:پیش بینی های لازم برای آن دسته از دانشجویانی که دارای شرایط خاص جسمی مانند، نابینایی و یا اینکه به طور همزمان دو امتحان داشته یا در دو رشته تحصیل می کنند،‌ انجام شده است که در هفته دوم خرداد ماه اعلام خواهد شد.

*  امتحانات دروس عملی این دانشگاه حدود ۵ درصد است

احمد وند تصریح کرد: امتحانات دروس عملی این دانشگاه که حدود 5 درصد است به دو شیوه برگزار می شود، که برخی از دروس عملی از ۱۷ خرداد به صورت حضوری برگزار شده و  مابقی نیز در طی ترم بعد انجام خواهد شد،‌اما نمره آن درس در ترم جاری در کارنامه دانشجویان لحاظ خواهد شد. 

/انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول