اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

ورزشی  /  فوتبال ایران

پیام تیم پارس‌جنوبی به وزیر نفت: این تیم را مانند بچه سر راهی رها نکنید/ زنگ خطر سقوط و انحلال

اعضای تیم فوتبال پارس‌جنوبی‌جم بیانیه‌ای را برای رفع مشکلات موجود این تیم منتشر کردند.

پیام تیم پارس‌جنوبی به وزیر نفت: این تیم را مانند بچه سر راهی رها نکنید/ زنگ خطر سقوط و انحلال

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، کلیه اعضای تیم پارس جنوبی جم در اعتراض به شرایط فعلی این تیم بیانیه‌ای را منتشر و از وزیر نفت خواهان توجه لازم برای رفع این مشکلات شدند.

در بیانیه تیم پارس جنوبی آمده است:

"بسمه تعالی

جناب مهندس زنگنه، وزیر محترم نفت
همانطور که مستحضر هستید باشگاه پارس جنوبی جم طی چندسال اخیر با حمایت وزارتخانه متبوع جنابعالی و نهادهای زیر مجموعه آن از لیگ دو به لیگ برتر فوتبال رسید تا مردم شهرهای جنوبی استان بوشهر جدا از بوی گازترش و آلودگی بیش از حد هوا بوی فوتبال را استشمام کرده و نشاط اجتماعی در این خطه که جزو مسئولیت‌های اجتماعی وزارت نفت محسوب می‌شود به معنای واقعی و از اعماق وجود حس کنند.

اما بد نیست بدانید درحال حاضر فوتبال، دل مردم محجوب و غیور جم را با وعده‌هایی که عملی نمی‌شوند به درد آورده است.

با توجه به شیوع ویروس منحوس کرونا و تدابیربهداشتی و پروتکل‌های اعمال شده از سوی ستاد ملی مبارزه با کرونا، برای شروع تمرینات و بازی‌ها لازم است در جریان باشید که باشگاه پارس جنوبی جم نه تنها امکان گرفتن تست‌های ضروری کرونا را از عوامل و بازیکنان را ندارد بلکه حتی هزینه برگزاری اردوی آماده سازی جهت برگزاری ۹هفته پایانی لیگ برتر را از تهیه آب معدنی تا بلیت پرواز، اجاره محل تمرین، جلوگیری از محرومیت شش بازیکن به دلیل بدهی‌های انباشته شده در کمیته وضعیت فدراسیون فوتبال و رفع خیلی از مشکلات سخت افزاری دیگر را ندارد.

از آنجایی که شما پدر خانواده بزرگ نفت هستید، بهتراست بدانید فرزندان شما درطی ماه‌های اخیر در بدترین شرایط مالی مقابل حریفان متمول و تا دندان مسلح سرخم نکردند تا دل مردم جم و جنوب استان بوشهر شاد شود ولی باشگاه حتی از پرداخت هزینه عمل بازیکن خارجی مصدوم تیم عاجز است تا این مساله در سطح بین المللی برای نام پارس جنوبی جم بی آبرویی به همراه داشته باشد.

وزیر محترم نفت، ما اعضای کادرفنی، بازیکنان و سایر عوامل زحمتکش تیم فوتبال پارس جنوبی جم در این شرایط ویژه از سوی باشگاه و سازمان منطقه ویژه انرژی اقتصادی پارس جنوبی رها شده‌ایم؛
لذا از جنابعالی تقاضا داریم حتی اگر سیاست وزارتخانه متبوع شما بر واگذاری این باشگاه درآینده است حداقل این تیم را که طی سال‌های اخیر با زندگی مردم جم عجین شده را مانند بچه سرراهی رها نکرده و در این ۹ هفته باقی مانده چتر حمایتی خود را مانند گذشته با تمام مشکلاتی که برای شما وجود داشت نگه دارید.

همچنین قید این نکته ضروری به نظر می‌رسد که چنانچه ظرف حداکثر سه روز آینده هزینه‌های اولیه از جمله هزینه تست کرونا که قبل از تمرینات و مسابقات الزامی است و همچنین تامین هتل اسکان تامین نشود عملا این تیم شانس رقابت با سایر مدعیان را از دست داده و در معرض انحلال قرار می‌گیرد و سرمایه و امتیاز مالی باشگاه که جزو اموال عمومی و بیت‌المال محسوب می‌شود ازبین می‌رود. مضاف بر اینکه تبعات سو اجتماعی برای آن وزارت خانه محترم دارد.

درهمین راستا از مدیرعامل منطقه ویژه مهندس خرمدل، استاندارمحترم جناب گراوند، رییس محترم تربیت بدنی استان جناب بهروزیان‌فر و مسئولان دلسوز شهر جم خواهشمندیم این تیم را رها نکرده و زنگ خطر سقوط و انحلال تیم را بخاطر سو مدیریت جدی بگیرند.

در سال جهش تولید بنابه فرموده مقام معظم رهبری اذعان به این نکته که تولید نشاط و شادابی اجتماعی لازمه پیشرفت و جهش در صنعت و اقتصاد است اما متاسفانه این مساله در ابتدای سال۹۹ از مردم استان بوشهر دریغ شده است.

باتشکر از توجه و پیگیری شما وزیر محترم
کادرفنی، کلیه بازیکنان، کادرپزشکی و تدارکات تیم فوتبال پارس جنوبی جم"

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول