اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

ورزشی  /  کشتی و وزنه برداری

جلسه کمیسیون پزشکی اتحادیه جهانی کشتی برگزار شد/بررسی راههای مبارزه با کرونا با حضور ایران

با حضور نماینده ایران جلسه کمیسیون‌های علمی و پزشکی اتحادیه جهانی کشتی برگزار شد.

جلسه کمیسیون پزشکی اتحادیه جهانی کشتی برگزار شد/بررسی راههای مبارزه با کرونا با حضور ایران

به گزارش خبرگزاری فارس و به نقل از فدراسیون کشتی، با حضور نماینده ایران، جلسه مشترک اعضای کمیسیون‌های علمی و پزشکی اتحادیه جهانی کشتی به صورت ویدیو کنفرانس برگزار شد.

بهمن میرزایی عضو ایرانی کمیسیون علمی اتحادیه جهانی کشتی در مورد موضوعات مطرح شده در این جلسه اظهار داشت: اولین نشست ویدئویی اتحادیه جهانی کشتی با اعضای کمیسیون های علمی و پزشکی با محوریت 3 موضوع "وضعیت موجود ورزش کشتی در مواجهه با پاندمی کووید 19" بحث در مورد استراتژی های لازم در خصوص حفاظت از ورزشکاران و سایر شرکت کنندگان در هنگام از سرگیری ورزش.... و ارائه پیشنهادات به فدراسیون ها و UWW" و "ارزیابی مواردی برای کمک به  یافتن استراتژی غلبه بر بحران کووید 19 و به حداقل رساندن پیامدهای ناشی از آن" برگزار شد.

عضو هیأت علمی دانشگاه گیلان تصریح کرد: در این نشست که حدود دو ساعت به طول انجامید، نقطه نظرات فدراسیون کشتی ایران نیز توسط بنده اعلام شد.

میرزایی در پایان خاطرنشان کرد: این ویدئو کنفرانس با حضور نمایندگان کشورهای آمریکا (کربی و فلدمن)، کانادا (بابک شادگان، رییس کمیسیون پزشکی)، مجارستان (بارنا)، فرانسه (دیدییه)، اسپانیا (لوپز)، یونان (بارباس)، نماینده اتحایه جهانی(کارلوس روی)، ازبکستان (النا)، فنلاند( لهو) و کروواسی (باییچ) هفته گذشته برگزار شد.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول