اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  مازندران

جزئیات ثبت‌نام دانش‌آموزان در مدارس مازندران/ضرورت رعایت پروتکل بهداشتی در فرآیند ثبت‌نام

دبیر ستاد ثبت‌نام مازندران گفت: ثبت‌نام دانش‌آموزان پایه اول ابتدایی از اول خرداد ماه در مدارس مازندران آغاز شد و تا پایان خرداد ماه ادامه دارد.

جزئیات ثبت‌نام دانش‌آموزان در مدارس مازندران/ضرورت رعایت پروتکل بهداشتی در فرآیند ثبت‌نام

عیسی میرشفیعی امروز درباره آغاز فرآیند ثبت‌نام در مدارس مازندران در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در شهرستان ساری، اظهار کرد: ثبت‌نام دانش‌آموزان پایه اول ابتدایی از اول خرداد ماه در مدارس مازندران آغاز شد و تا پایان خرداد ماه ادامه خواهد داشت که تاکید بر این بوده خانواده‌ها از اول خرداد ماه به مدارس سطح استان مراجعه کنند.

*بحث سنجش را باتوجه به کرونا به زمان خاصی محدود کردیم

وی با اشاره به سنجش آمادگی تحصیلی برای دانش‌آموزان پایه اول ابتدایی، افزود: باتوجه به بحث کرونا سنجش را به زمان خاصی محدود کردیم تا تراکم تردد خانواده‌ها را شاهد باشیم.

دبیر ستاد ثبت‌نام مازندران اضافه کرد: از 15 تیر مدیران مدارس به خانواده نوبت سنجش تحصیلی را اعلام می‌کنند تا پروتکل بهداشتی اتفاق بیفتد که زمان آن از اول مرداد تا پایان شهریور خواهد بود.

*تراکم روزانه در پایگاه‌های سنجش کاهش یابد

میرشفیعی بیان کرد: مقرر شد که پایگاه سنجش تحصیلی در محیط های بازتری انجام شود تا تراکم روزانه کاهش یابد که سعی ما این است حداکثر 20 نفر را پذیرش داشته باشند.

وی ادامه داد: تمام تصمیم‌گیری و برنامه‌ریزی برای شرایط کنونی خواهد بود که درصورت تغییر شرایط تصمیم‌گیری جدید اطلاع‌رسانی خواهد شد.

*میان پایه‌ها اصلا به مدارس مراجعه نکنند

دبیر ستاد ثبت‌نام مازندران با اعلام اینکه میان پایه‌ها اصلا به مدارس مراجعه نکنند، اضافه کرد: باتوجه به اینکه سال تحصیلی تا 27 خرداد ادامه دارد ثبت نام میان پایه از اول تیر شروع می‌شود که به مدیران مدارس تاکید شده شرایط ثبت‌نام را به‌صورت مجازی و غیرحضوری فراهم شود.

*ثبت‌نام حضوری ورودی پایه‌های هفتم و دهم 

میرشفیعی با اشاره به اینکه ثبت‌نام ورودی پایه هفتم و پایه دهم باید حضوری اتفاق بیفتد، اظهار کرد: بعد از پایان سال تحصیلی یعنی از اول تیر ماه زمان ثبت‌نام خواهد بود که تاکید هم شد مدیران مدارس زمان‌بندی کنند.

وی با تاکید بر ضرورت رعایت پروتکل بهداشتی در فرآیند ثبت‌نام، خاطرنشان کرد: چون در زمان ثبت‌نام مدارس نیز فعال است اتاقی را به ثبت‌نام برای رعایت پروتکل بهداشتی اختصاص دهند.

انتهای پیام/86034/ع

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول