اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  البرز

تعیین و تکلیف مرزبندی فردیس و مشکین دشت/شهرک شهید رستمی به مشکین دشت رسید

شهردار مشکین دشت گفت: طبق جلسه ای که با معاون سیاسی استانداری البرز برگزار شد از این پس شهرک شهید رستمی و اکومال در تقسمیات مرزی کشور به مشکین دشت الحاق شد.

تعیین و تکلیف مرزبندی فردیس و مشکین دشت/شهرک شهید رستمی به مشکین دشت رسید

جعفر موسوی، شهردار مشکین دشت ،امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در فردیس ،گفت: با عنایت به ضرورت رعایت قانون توسط همه دستگاه‌های اجرایی و کلیه ادارات نظارتی، موظف به اجرای ماده 14 قانون تعاریف و ظوابط تقسمیات کشور هستند.

شهردار مشکین دشت افزود: در همین راستا طی جلسه ای که با حضور  معاون سیاسی استانداری البرز تحت عنوان رفع ابهام و اختلاف مرز بین 2 بخش مشکین دشت و فردیس برگزار شد، شهرک شهید رستمی و اکومال به بخش مشکین دشت الحاق شد.

موسوی ادامه داد: هیأت وزیران نیز در نامه شماره 84417 که در تاریخ 10/4/92 به تصویب رسیده بود مقرر کرده بودند که شهرک مهندسی زراعی، شهرک هواپیمایی، شهرک شهید رستمی، شهرک بعثت و کارخانجات لوکوموتیو سازی به بخش مشکیت دشت تعلق گیرد.

وی تصریح کرد: از این رو مدیریت و خدمات دهی به محدوده شهرک شهید رستمی و اکومال از زمان ابلاغ صورت جلسه به مدت یک ماه پس از آن می‌بایست با نظارت فرمانداری فردیس و دفتر سیاسی، انتصابات و تقسیمات کشوری از فردیس به مشکین دشت انجام شود.

انتهای پیام/ج

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول