اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

ورزشی  /  توپ و تور

روزهای کرونایی بسکتبال ایران از دید فدراسیون جهانی/ از حضور در کادر درمان تا سرو قهوه رایگان

فدراسیون جهانی بسکتبال گزارشی را از روزهای کرونایی این رشته در ایران و اقدامات خیرخواهانه برای کمک به افراد نیازمند و کادر درمان منتشر کرد.

روزهای کرونایی بسکتبال ایران از دید فدراسیون جهانی/ از حضور در کادر درمان تا سرو قهوه رایگان

به گزارش خبرگزاری فارس، با توجه به اینکه ویروس کرونا حدود سه ماهی است در ایران شیوع پیدا کرده است برهمین اساس فعالیت‌های ورزشی از جمله بسکتبال ممنوع شده است. در این روزها که تمرین و بازی تعطیل است جامعه بسکتبال برای کمک به جامعه دست به کار شد و اقدامات خیرخواهانه‌ای را انجام داد که فدراسیون جهانی در گزارشی به آنها پرداخته است.

در این گزارش آمده است: در بحرانی که کرونا در جهان به وجود آورده است، مهم است که جوامع متحد بمانند و به یکدیگر کمک کنند و در همین زمینه فدراسیون بسکتبال ایران فعال بوده و کمک هایی را انجام می‌دهد. این کار با کمک نیکوکاران بسکتبال و پیشکسوتان  با محوریت تهیه غذاهای بهداشتی و خانگی برای افراد بی خانمان برگزار شده است.

 فدراسیون به طور داوطلبانه 100 تا 300 وعده غذایی (دو بار در روز) برای افراد بی خانمان و نیازمندان توزیع کرده است و این فعالیت ادامه خواهد یافت.

از حضور بسکتبالیست‌ها در کادر درمان تا سرو قهوه رایگان

در ادامه این گزارش، به گفت‌وگوهای آنلاین در اینستاگرام فدراسیون، تمرینات خانگی بازیکنان و حضور دو عضو بسکتبال ایران در کادر درمان از جمله آتنا طاهری و سینا طالبیان اشاره شده است.

موضوع بعدی این گزارش کمک‌های جمع آوری شده توسط حامد سهراب نژاد، عضو سابق تیم ملی بود. او دو کانتینر تجهیزات پزشکی مانند اسکراب، ماسک ، دستکش و حتی صندلی‌های چرخدار را به بیمارستان توحید سنندج کردستان جمع آوری و ارسال کرد.

همچنین محمدرضا صالحیان، داور بین المللی ​​که صاحب یک کافی شاپ بوده و به دلیل شیوع کرونا بسته شده است، شروع به سرو قهوه و کوکی رایگان به کادر پزشکی کرد.

 

دبیر فدراسیون بسکتبال: این کار می‌تواند محبوبیت بسکتبال را در بین مردم بهبود بخشد

مسعود عماری، دبیرکل فدراسیون بسکتبال در این خصوص گفت: امیدواریم که بتوانیم انگیزه‌ای برای مردم ایجاد کنیم که بسکتبال را دوست داشته باشند. می‌خواستیم به عنوان یک فدراسیون پیشگام در امر کمک به جامعه عمل کنیم تا سایر فدراسیون‌ها هم پیروی کنند. این می‌تواند محبوبیت ورزش، به ویژه بسکتبال را در بین مردم بهبود بخشد و در مقایسه با هر فعالیت تبلیغاتی دیگری تأثیر بیشتری بگذارد. 

طباطبایی: استراتژی ما برای تبلیغ بسکتبال گذاشتن تأثیر فرهنگی و اجتماعی بر زندگی افراد است

رامین طباطبایی، رئیس فدراسیون بسکتبال نیز با اشاره به برنامه فدراسیون آسیایی با عنوان «توپ در مدارس» که از بچه‌های سرطانی حمایت می‌کند، گفت: ما سعی کرده ایم با تأکید بر این دو موضوع در همین راستا حرکت کنیم. ما سعی می‌کنیم نفوذ بسکتبال به زندگی افراد را افزایش دهیم.

وی ادامه داد: استراتژی ما برای تبلیغ عمومی بسکتبال این است که تأثیر فرهنگی و اجتماعی بر زندگی افراد بخصوص کودکان بگذاریم، زیرا آنها با ارزش ترین منبعی هستند که جامعه در اختیار دارد. معتقدم که این فعالیت‌ها ثابت می‌کند که کل جامعه بسکتبال در حال حمایت از جامعه است.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول