اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

فرهنگ  /  کتاب و ادبیات

جمع‌آوری بساط‌گستران کتاب‌های غیرقانونی در خیابان آزادی

کارگروه صیانت از حقوق ناشران، مؤلفان و مترجمان اتحادیه ناشران و کتابفروشان تهران با دستور مقام قضایی و همکاری پلیس امنیت و وزارت فرهنگ ارشاد اسلامی، اقدام به جمع‌آوری بساط‌گستران غیرقانونی کتاب و کتاب غیرقانونی کرد.

جمع‌آوری بساط‌گستران کتاب‌های غیرقانونی در خیابان آزادی

به گزارش خبرنگار کتاب و ادبیات خبرگزاری فارس، کارگروه صیانت از حقوق ناشران، مؤلفان و مترجمان اتحادیه ناشران و کتابفروشان تهران با دستور مقام قضایی و همکاری پلیس امنیت و وزارت فرهنگ ارشاد اسلامی امروز سه شنبه ۹۹/۰۲/۳۰ اقدام به جمع‌آوری بساط‌گستران غیرقانونی کتاب و کتاب غیرقانونی کرد.  

بر اساس این گزارش، محدوده جغرافیایی جمع‌آوری کتاب‌ها، خیابان انقلاب و آزادی بوده است. با وجود تمهیداتی که کارگروه صیانت اتحادیه اندیشیده، توفیق در مسیر پیشگیری و مبارزه با تکثیر و فروش غیرقانونی کتاب بدون مساعدت و همراهی تمام همکاران صنف ممکن نیست.

هومان حسن‌‍ پور رپیس اتحادیه ناشران و کتابفروشان در گفت‌وگو با خبرنگار فارس حجم این آثار را بسیار وسیع دانست و ابراز داشت: به این دلیل که یک کار هماهنگ از چند بخش صورت گرفته حجم کتاب‌ها، بسیار است و به این سرعت نمی‌توان آمار دقیق اعلام کرد، اما امیدواریم تا فردا تعداد کتاب‌های جمع‌آوری شده مشخص شود.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول