اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

ورزشی  /  سایر حوزه ها

وفایی: فدراسیون دوچرخه‌سواری نتوانست مشکلات مالی را مدیریت کند

رئیس مستعفی سازمان لیگ دوچرخه سواری گفت: فدراسیون نتوانست مشکلات مالی را مدیریت و باشگاه‌ها و ملی‌پوشان را حفظ کند.

وفایی: فدراسیون دوچرخه‌سواری نتوانست مشکلات مالی را مدیریت کند

محمود وفایی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، در مورد کناره‌گیری اش از فدراسیون دوچرخه سواری اظهار داشت: با توجه به مشغله‌ای که بیرون از فدراسیون داشتم، قصدم این بود که در سال 99 دیگر همکاری نداشته باشم و اتفاقات پایان سال نیز مزید برعلت شد. 14 فروردین به فدراسیون رفتم تا شرایط را بسنجم که به ما اعلام کردند فعلا از بیمه بیکاری استفاده کنید تا ببینیم چه می‌شود. وقتی این شرایط را دیدم، استعفای خودم را اعلام کردم و دیگر به فدراسیون نرفتم.

وی در مورد اینکه قمری، رئیس فدراسیون گفته، نیروها برای همکاری دعوت شده‌اند، گفت: من به عنوان مسئول سازمان لیگ شرایطم با یک نیروی خدماتی فرق می‌کند. اینکه در ابتدای سال بگویند فعلا از بیمه بیکاری استفاده کن و بعدا برای ادامه کار دعوت کنند، شرایط جالبی نیست. همانطور که گفتم من شغل دیگری هم داشتم و نمی‌توانستم چند ماه معلق بمانم و به همین دلیل نپذیرفتم. شاید هم فدراسیون به خاطر پایان دادن به حواشی دوباره دعوت به همکاری کرده است.

رئیس سابق سازمان لیگ دوچرخه‌سواری عنوان کرد: درست است در یکی دو ماه گذشته به خاطر کرونا فعالیت‌های ورزشی تعطیل بود، اما کارهای دیگری می‌توانست انجام شود که متاسفانه این اتفاق نیفتاد. نیروهای کاربلد و کار راه انداز شاید به تعداد انگشت‌های دست هم نبودند، اما همین افراد تلاش زیادی در سال‌های گذشته انجام دادند. در حالی که فدراسیون باید هوای نیروهای خود را نگه می‌داشت، این اتفاق نیفتاد.

وفایی در مورد اینکه مگر می‌شود به رئیس سازمان لیگ بگویند از بیمه بیکاری استفاده کند، گفت: تعجب خیلی از افراد هم از همین است. اگر به خود من می‌گفتند شاید یک سال حقوقی دریافت نکنید، راحت تر کنار می‌آمدم و مشکلی وجود نداشت و در گذشته نیز از این دست اتفاقات افتاده است. حضور من در فدراسیون به خاطر علاقمندی بود و شاید خیلی از مواقع از امکانات خودم برای فدراسیون استفاده می‌کردم.

وی با اشاره به مشکلات دوچرخه سواری در چند سال گذشته عنوان کرد: درست است که مشکلات مالی و اقتصادی گریبان ورزش و کشور را گرفته، اما فدراسیون می‌توانست این مشکلات را با ابتکار عمل مدیریت کند. باشگاه‌های ما که در آسیا حرف اول را می‌زدند یک به یک کنار رفتند و خیلی از ملی‌پوشان ما دیگر تمرین نمی‌کنند و دلسرد شده‌اند. این موارد را باید فدراسیون پوشش می‌داد تا آنها ناامید نشوند و برنامه‌ها خود را ادامه دهند.

رئیس مستعفی سازمان لیگ دوچرخه سواری عنوان کرد: قمری خودش دوچرخه سوار المپیکی بوده و خاک این رشته را خورده است. او همه موارد را می‌داند و نباید در دوره او این اتفاقات می‌افتاد.

انتهای پیام/س

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول