اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

ورزشی  /  کشتی و وزنه برداری

کمک مؤمنانه قهرمانان المپیک در آبادان+عکس

پرویز پرستویی بازیگر سینما به همراه تنی چند از قهرمانان کشتی در مناطق کم‌برخوردار شهرهای آبادان، خرمشهر و مینوشهر اقدام به توزیع بسته‌های معیشتی کردند.

کمک مؤمنانه قهرمانان المپیک در آبادان+عکس

به گزارش خبرگزاری فارس از آبادان، پرویز پرستویی بازیگر سینما و تلویزیون، به همراه قهرمانان سابق کشتی با حضور در استان خوزستان امروز اقدام به پخش بسته‌های معیشتی بین افراد کم‌برخوردار در شهرهای آبادان، خرمشهر و مینوشهر کردند.

پرستویی به همراه کمیل قاسمی یکی از قهرمانان کشتی ایران در المپیک و رسول خادم، قهرمان المپیک و رئیس سابق فدراسیون کشتی ایران  در قالب مؤسسه خیریه علی بن ابیطالب (ع) اقدام به انجام این عمل خداپسندانه کردند.

بالغ بر ۱۵۰ بسته معیشتی با محتویاتی همچون برنج، روغن و دیگر اقلام ضروری خانوار توسط این گروه در بین خانواده‌های کم‌برخوردارمینوشهری، آبادانی و خرمشهری توزیع شد.

این گروه، پیش از این نیز در استان سیستان و بلوچستان بالغ بر ۵۰۰ بسته معیشتی را در به خانواده‌های کم بضاعت در این استان توزیع کرد.

انتهای پیام/۷۲۰۱۳/ر

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول