اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

ورزشی  /  توپ و تور

مشهدی‌ها قرارداد بسکتبالیست‌های خود را کامل پرداخت می‌کنند

مسئولان تیم بسکتبال آویژه صنعت مشهد قرارداد بازیکنان خود را به طور کامل پرداخت خواهند کرد.

مشهدی‌ها قرارداد بسکتبالیست‌های خود را کامل پرداخت می‌کنند

مجید جلیلی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، در مورد شرایط تیم بسکتبال آویژه صنعت مشهد اظهار داشت: با توجه به تعطیلی لیگ که اقدام خوب و عدالت گونه‌ای از سوی فدراسیون بود فعالیت‌ها ما هم فعلا متوقف است و منتظریم تا ستاد ملی مبارزه با کرونا وضعیت را اعلام کند. آنطور که شنیده‌ام لیگ فصل بعد هم از اوایل شهریور آغاز خواهد شد.

وی ادامه داد: در فصل بعد حتما حضور خواهیم داشت و سعی می‌کنیم بهتر از فصل گذشته در مسابقات شرکت کنیم. برای این منظور پیش بینی و برنامه ریزی هم می‌کنیم که اتفاق خوبی بیفتد. ما در فصل قبل برنامه ریزی خوبی داشتیم و حتی جلوتر از برنامه حرکت کردیم و اگر لیگ ادامه پیدا می‌کرد، شگفتی رقم می‌خورد.

* برای نشان دادن حسن نیت خود قراردادها را به طور کامل پرداخت می‌کنیم

سرپرست تیم بسکتبال آویژه صنعت مشهد در مورد اینکه لیگ نیمه کاره ماند و پرداختی شما به بازیکنان به چه شکلی خواهد  بود، گفت: ما اعتقاد داریم تیم زمانی یک دست می‌شود که بازیکنان دغدغه نداشته باشند. تیم ما همیشه پشتیبان بازیکنان بوده و حالا اگر اتفاقی افتاده و مسابقات متوقف شده، این تقصیر بازیکنان نبوده است. به نظرم در این موقع است که ما باید خوش حسابی خود را نشان دهیم. شاید پرداخت‌ها تاخیری داشته باشد، اما قطعا به صورت کامل خواهد بود.

جلیلی عنوان کرد: در طول فصل شنیده می‌شد که شاید تیم ما به بازیکنان پول ندهد، اما این اتفاق نیفتاد و تا پایان سال گذشته به بازیکنان پرداختی داشتیم. قول و قرار ما این نبود اول بشویم تا قراردادها را به صورت کامل پرداخت کنیم. چه اول چه آخر می‌شدیم متعهد به پرداخت تمام و کمال حقوق‌ها بودیم. منبع درآمد بازیکنان از بسکتبال است و در مورد باشگاه خودمان این تصور وجود دارد که چون بازیکنان در طول فصل زحمت زیادی کشیدند و ما هم باید حسن نیت‌مان را ثبات کنیم.

وی با اشاره به شرایط بحرانی به وجود آمده گفت: این شرایط می‌طلبد که همه دست به دست دهیم و از بحران عبور کنیم تا خدایی ناکرده اختلافی به وجود نیاید.

سرپرست تیم بسکتبال آویژه صنعت مشهد با تاکید بر اینکه از بازیکن و مربی خارجی‌مان کاملا راضی بودیم، گفت: این زمینه وجود دارد که برای فصل بعد نیز با آنها کار کنیم.

انتهای پیام/س

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول