هرگونه استفاده از سختافزارهای تولیدی رژیم صهیونیستی در ایران ممنوع شد
طبق مصوبه امروز مجلس، هرگونه استفاده از سختافزارهای تولیدی رژیم صهیونیستی در ایران و فعالیت سکوهای نرمافزاری متعلق به این رژیم در کشور ممنوع شد.
به گزارش خبرنگار پارلمانی خبرگزاری فارس، نمایندگان مجلس شورای اسلامی در نشست علنی امروز (دوشنبه) پارلمان با ماده 5 طرح دوفوریتی مقابله با اقدامات خصمانه رژیم صهیونیستی علیه صلح و امنیت را تصویب کردند. بر اساس این مصوبه، هرگونه استفاده از سختافزارهای تولیدی رژیم صهیونیستی در ایران و فعالیت سکوهای نرمافزاری متعلق به این رژیم در کشور ممنوع میباشد. همچنین هرگونه ارائه خدمات شرکتهای ایرانی به این سکوها ممنوع است. فرد قاصر یا مقصر و یا مستنکف در اجرای این ماده به حبس تعزیری درجه پنج و پنج سال محرومیت از خدمات عمومی و دولتی محکوم میگردد. مرکز ملی فضای مجازی با همکاری وزارتخانههای اطلاعات و ارتباطات و فناوری اطلاعات موظف است نسبت به شناسایی این سختافزارها و سکوها اقدام و مراتب را جهت اعمال قانون به دادستان کل کشور اعلام نماید.
10:12 - 29 اردیبهشت 1399