اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

ورزشی  /  سایر حوزه ها

صالحی امیری: بخشی از رشته‌های ورزشی تمرینات خود را آغاز می‌کنند/ تغییرات سرمربیان امیدها اشتباه بود

رئیس کمیته ملی المپیک گفت: تغییر مستمر سرمربی امیدها تصمیم اشتباهی بود. باید فدراسیون تصمیم می‌گرفت یک سرمربی انتخاب شود و همان کار را ادامه دهد.

صالحی امیری: بخشی از رشته‌های ورزشی تمرینات خود را آغاز می‌کنند/ تغییرات سرمربیان امیدها اشتباه بود

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، رضا صالحی امیری رئیس کمیته ملی المپیک در حاشیه اهدای جام و مدال به موزه ورزش، المپیک و پارالمپیک گفت: ورزش یک نقش مهم در شادی و ناراحتی ملت دارد. اتفاقاتی که در آخر سال در کشور رخ داد، باعث شد تا جامعه ورزش هم همدلی کند. در سال 98 آنچه اتفاق افتاد، مثبت بود و 52 سهمیه گرفتیم.

وی با اشاره به ماجراهای تعویق المپیک و برنامه های کمیته افزود: کمیته بین المللی المپیک توکیو اصرار دارد ما این رویداد را 2020 بنامیم هر چند در سال 2021 برگزار می شود. بخشی از رشته های ورزشی تمرینات خود را آغاز می کنند اما آنچه اهمیت دارد سلامتی ورزشکاران است. با آغاز اردوها یکسال زمان خواهیم داشت. جلسات مستمر بین سجادی و تیم سرپرستی با فدراسیون ها برقرار است.

 

رئیس کمیته ملی المپیک درباره اینکه در فوتبال نتوانستیم راهی المپیک شویم، خاطرنشان کرد: واقعیت این است که این امید با ۳ چالش مواجه بود؛ تغییر مستمر سرمربی که این تصمیم اشتباهی بود. باید فدراسیون تصمیم می گرفت یک سرمربی انتخاب شود و همان کار را ادامه دهد. مشکل دیگر اینکه باشگاه ها بازیکن نمی دادند و برخی شب قبل اضافه شدند. چالش دیگر رقبا بودند. ما مسئولیت را قبول کردیم. من قضاوت نمی کنم و فقط آنچه اتفاق افتاده بود، تشریح کردم.

صالحی امیری درباره وضعیت المپیکی ها گفت: ما از فدراسیون ها دعوت کردیم، صحبت هایی در خصوص نحوه آغاز اردوها مطرح شد. قرار شد بسته هایی را به قهرمانان بدهیم و فضاها آماده شود. ما در بیست و دوم همین ماه قسط اول قهرمانان را براساس نرخ بانک مرکزی پرداخت کرده ایم.

انتهای پیام/س

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول