اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

ورزشی  /  فوتبال جهان

بازیکنان رن خواهان ماندن کاماوینگا / گزینه رئال تابستان به مادرید می‌آید؟

بازیکنان رن به گزینه خرید رئال مادرید توصیه کردند که فصل دیگر را هم در فرانسه بازی کند.

بازیکنان رن خواهان ماندن کاماوینگا / گزینه رئال تابستان به مادرید می‌آید؟

به گزارش خبرگزاری فارس، کاماوینگا به جدی ترین گزینه خرید رئال مادرید در تابستان لقب گرفته و این باشگاه قصد دارد ستاره 17 ساله رن فرانسه را به خدمت گیرد.

بسیاری از رسانه های اسپانیایی از کاماوینگا به عنوان جانشین کاسمیرو نام می برند و اعتقاد دارند که زیدان خواهان ستاره ساختن از جوان فرانسوی است.

قرارداد کاماوینگا تابستان 2022 به پایان می رسد و باشگاه رن به همین عجله ای برای فروش ستاره اش ندارد. حتی رئیس باشگاه رن نیز عنوان کرده که می خواهد ستاره 17 ساله تیمش فصل بعد نیز در این باشگاه بازی کند.

ژولین استفان، مربی باشگاه رن نیز که این تیم را متحول کرده و توانسته راهی لیگ قهرمانان اروپا نیز بکند به مرد کم و سن سالش توصیه کرده که در فرانسه بماند.

به نقل از آ.اس اسپانیا، بازیکنان رن نیز در حال عوض کردن نظر ادواردو کاماوینگا برای رفتن به رئال مادرید هستند. آنها معتقدند که این تصمیم می تواند عجله ای و به ضرر بازیکن 17 ساله باشد.

البته پیشنهاد رئال مادرید یا حتی تاتنهام و بازی کردن زیر نظر زیدان یا مورینیو می تواند اغواکننده باشد و باید دید این ستاره چه سرنوشتی را برای خود رقم می زند.

از طرفی طبق گزارش مارکا در هفته گذشته رئال مادرید برای فصل بعد  باید به 37 بازیکن حقوق بدهد و این اولویت باشگاه است و به همین خرید کاماوینگا دور از ذهن به نظر می رسد.

انتهای پیام/ا

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول