اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

علم و پیشرفت  /  آموزش

زمان آغاز فاز اجرایی ارزیابی و سطح بندی مراکز آموزش علمی کاربردی در سال ۱۳۹۹ اعلام شد

معاون نظارت و سنجش دانشگاه جامع علمی کاربردی از اعلام آغاز فاز اجرایی ارزیابی و سطح بندی مراکز آموزش علمی کاربردی در سال ۹۹ خبر داد.

زمان آغاز فاز اجرایی ارزیابی و سطح بندی مراکز آموزش علمی کاربردی در سال ۱۳۹۹ اعلام شد

به گزارش گروه علمی و دانشگاهی خبرگزاری فارس به نقل از روابط عمومی دانشگاه جامع علمی کاربردی، محسن محمدزاده معاون نظارت و سنجش این دانشگاه از اعلام آغاز فاز اجرایی ارزیابی و سطح بندی مراکز آموزش علمی کاربردی در سال ۹۹ خبر داد.

معاون نظارت و سنجش دانشگاه جامع علمی کاربردی در این باره گفت: در راستای پایش و ارزیابی مستمر و ترسیم دوره‌ای وضعیت و عملکرد مراکز آموزش­ علمی کاربردی، فاز اجرایی سطح بندی مراکز در سطح ملی در اردیبهشت و خردادماه سال ۹۹ توسط معاونت نظارت و سنجش این دانشگاه و با در نظر گرفتن شرایط و محدودیت های متاثر از شیوع ویروس کرونا مجددا عملیاتی می‌شود.

وی افزود: بین طرح فوق متکی بر رهیافت مشارکتی و مشتمل بر خوداظهاری مراکز آموزش علمی کاربردی و راستی آزمایی نتایج بوده و جامعیت در شاخص‌های ارزیابی و بهره‌مندی حداکثری از فناوری اطلاعات، از مشخصه‌های اصلی آن است.

محسن محمدزاده بیان کرد: مطابق برنامه زمان‌بندی شده، درج داده‌ها توسط مراکز مشمول در فرم های ثبتی مندرج در سامانه ارزیابی و سطح ‌بندی به آدرسwww.crs.uast.ac.ir از روز سه شنبه ۲۰ اردیبهشت ۹۹ با مشارکت واحدهای استانی و ستاد مرکزی آغاز خواهد شد.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول