اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

ورزشی  /  ورزش بین الملل

ملی‌پوش والیبال لهستان: هینن می‌خواهد ما در بهترین شرایط به باشگاه‌ها برویم

ملی‌پوش جوان والیبال لهستان گفت: سرمربی تیم ملی از ما می‌خواهد که در بهترین شرایط به باشگاه‌های خود بازگردیم.

ملی‌پوش والیبال لهستان: هینن می‌خواهد ما در بهترین شرایط به باشگاه‌ها برویم

به گزارش خبرگزاری فارس، بارتوش کولک، ستاره جوان تیم ملی والیبال لهستان درمورد برنامه‌های احتمالی کادر فنی تیم ملی این کشور و برگزاری اردوی آماده‌سازی اظهار داشت: فکر می‌کنم طبق برنامه‌ریزی‌ها اگر اردویی برگزار شود ما باید در اتاق‌های تک نفره روزها را سپری کنیم و حق نداریم که از محل اقامت خود خارج شویم.

وی ادامه داد: نمی‌دانم شرایط برای وعده‌های غذایی چگونه خواهد بود. شاید غذا خوردن‌مان با هم باشد و شاید امکان این کار را هم نداشته باشیم. به ما توصیه شده که دو هفته قبل از شروع اردوها به خانه نرویم و یا اینکه با افراد بسیار کمی ملاقات داشته باشیم. ما همه محدودیت‌ها را می‌پذیریم، چون مهمترین نکته این است که بتوانیم تمرین گروهی داشته باشیم.

کولک خاطرنشان کرد: فکر می‌کنم تیم باشگاهی ما از 6 ژوئن تمرینات خود را شروع کند و این یعنی من احتمالاً مجبورم با چند روز تاخیر به تمرینات اضافه شوم، چون طبق برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته کمپ تمرینی تیم ملی تا 12 ژوئن ادامه خواهد داشت. ویتال هینین می‌خواست که ما در بهترین شرایط به باشگاه‌ها برویم.

بازیکن لهستانی تیم والیبال ورشو درمورد قراردادش با این تیم باشگاهی گفت: قبل از شیوع ویروس کرونا من قراردادم را با این تیم تمدید کردم.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول