اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  چهارمحال و بختیاری

توزیع اقلام و محلول‌های بهداشتی در لیالی قدر

مدیر کل اوقاف و امور خیریه چهارمحال و بختیاری از توزیع اقلام و محلول‌های بهداشتی در ایام لیالی قدر برای کمک به مهار کرونا خبر داد.

توزیع اقلام و محلول‌های بهداشتی در لیالی قدر

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرکرد، حجت‌الاسلام حسن امیری امروز در جمع خبرنگاران با اشاره به توزیع اقلام و محلول‌های بهداشتی در ایام لیالی قدر توسط اوقاف و امور خیریه چهارمحال و بختیاری گفت: پس از بازگشایی اماکن و بقاع متبرکه برای عبادت مردم در شب‌های قدر، اقلام بهداشتی شامل ماسک و دستکش و آب ژاول برای ضدعفونی مداوم بقاع  توزیع شد.

وی با بیان اینکه اداره کل اوقاف استان از ابتدای شیوع ویروس به‌صورت جهادی از راه‌اندازی کارگاه ماسک تا ضدعفونی روزانه بقاع را در برنامه‌های خود داشته‌است، ادامه داد: لیالی قدر یکی از مهم‌ترین ایام در این روزها بوده که درب دعا و نیایش برای مردم باز گذاشته شده و در راستای سلامتی آنها اقلام بهداشتی در شهرستان‌ها توزیع شد.

امیری توضیح داد: هزار لیتر محلول ضدعفونی‌کننده برای برگزاری برنامه‌های شب‌های قدر در بین بقاع متبرکه توزیع شد که ابتدا فضاها ضدعفونی شده و  سپس درب‌ها بازگشایی شد.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه چهارمحال و بختیاری بیان کرد: تعداد ٣ هزار ماسک و ۲ هزار دستکش نیز ویژه شب‌های قدر در بقاع متبرکه و در بین مردم توزیع شد.

امیری با اشاره به توزیع بیش از یک تن مرغ گرم در بین نیازمندان در شب‌های قدر خاطرنشان کرد: به همت مردم و خیّرین و از محل اجرای نیت موقوفات استان، بیش از ۲ هزار سبد غذایی و غذای گرم در راستای طرح ضیافت همدلی بین روزه‌داران و نیازمندان توزیع شد.

وی تصریح کرد: مقابله با بحران کرونا نیازمند عزم همگانی است و بدون یک اراده جمعی معطوف به‌ مواجهه مؤثر با بیماری، امکان رهایی از زنجیره انتقال آن وجود ندارد، پس نیاز است علاوه بر همکاری مردم، تا زمان واقعی مهار این ویروس، همدل و همیار نیازمندان باشیم.
انتهای پیام/3339/م

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول