اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

ورزشی  /  فوتبال جهان

روزنامه نگاران آلمان خوش بین به موفقیت بوندس لیگا در دوره پسا کرونا

روزنامه نگاران ورزشی آلمان معتقدند درصورت موفقیت بوندس لیگا در دوره بعد از کرونا، لیگ های دیگر اروپا تشویق به ازسرگیری خواهند شد.

روزنامه نگاران آلمان خوش بین به موفقیت بوندس لیگا در دوره پسا کرونا

به گزارش خبرگزاری فارس، بعد از هفته ها تعلیق و قرنطینه خانگی،  رقابت های فصل ناتمام بوندس لیگا امروز از سرگرفته می شوند.

در شرایطی که هنوز تکلیف لیگ های بزرگی مثل لیگ برتر انگلیس، لالیگا اسپانیا و سری آ ایتالیا مشخص نیست، آلمان ها بعد از پشت سرگذاشتن دوران سخت کرونا، از امروز وارد فاز برگزاری مسابقات تحت تدابیر شدید امنیتی و بهداشتی می شوند.

روزنامه نگاران ورزشی آلمان به ادامه مسابقات تحت این شرایط خوش بین هستند و حتی فکر می کنند سایر لیگ ها نیز از این تجربه استفاده خواهند کرد.

نیکولاس اشتوبنر،نویسنده بیلد در یک برنامه تلویزیونی اظهارداشت: با رعایت پروتکل های پزشکی ، فکر می کنم می توانیم بوندس لیگا را ازسربگیریم. گمان می کنم نقشه راه تهیه شده توسط بوندس لیگا آلمان، کار دیگر فوتبال های اروپایی را برای بازگشت به زندگی و فعالیت فوتبالی، تسهیل می کند. معتقدم که موفقیت آلمان در دوره بعداز کرونا، شانس بازگشت فوتبال به قاره اروپا را افزایش می دهد.

کریستوفر لاسکوفسکی، خبرنگار کیکر نیز عنوان کرد: با بازگشت فوتبال و از سرگیری مسابقات بوندس لیگا موافق هستم. زیرا در صورتی که پیکارها همین جا به اتمام می رسید، نزدیک به 100 هزار نفر ممکن بود شغل خود را از دست دهند.

وی افزود: به نظرم اگر تجربه آلمان موفقیت آمیز باشد، سایر لیگ ها مثل اسپانیا و انگلیس می روند که رقابت های فوتبال خود را از سرگیرند.

انتهای پیام/ا

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول