اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

هنر و رسانه  /  موسیقی و هنرهای تجسمی

مسابقه نقاشی «قدس، فلسطین، آزادی» در تونس/ نمایشگاه «تجلی مقاومت» در موزه فلسطین

رایزنی فرهنگی کشورمان در تونس در آستانه روز جهانی قدس، مسابقه نقاشی «قدس، فلسطین، آزادی» را برگزار کرد.

مسابقه نقاشی «قدس، فلسطین، آزادی» در تونس/ نمایشگاه «تجلی مقاومت» در موزه فلسطین

به گزارش خبرنگار تجسمی خبرگزاری فارس، همزمان با ماه مبارک رمضان و در آستانه روز جهانی قدس، مسابقه نقاشی با موضوع «قدس، فلسطین، آزادی» با هدف شناسایی آثار هنری تولید شده با عنوان فلسطین و برگزاری نمایشگاه مجازی عکس هنرمندان تونسی توسط نمایندگی فرهنگی کشورمان در تونس برگزار شد.
میثم فراهانی رایزن فرهنگی سفارت جمهوری اسلامی ایران در تونس در این باره افزود: از بین تصاویر تابلو نقاشی‌های ترسیم شده با موضوع فلسطین توسط هنرمندان تونسی، به آثار برتر جوایزی اهداء و کلیه آثار همزمان با روز جهانی قدس در فضای مجازی به نمایش گذاشته خواهد شد.

 

 

* نمایشگاه «تجلی مقاومت» در موزه فلسطین
نمایشگاه نقاشی و کاریکاتور «تجلی مقاومت» به مناسبت روز قدس و روزآزاد سازی خرمشهر در موزه هنرهای معاصر فلسطین برپا خواهد شد.
در این نمایشگاه، ۲۹ نقاشی از هنرمندان ایرانی و ۳۲ کاریکاتور از هنرمندان کشورهایی چون،ایران،برزیل، کوبا، ترکیه  با موضوع آزاد سازی خرمشهر و روزجهانی قدس  در معرض دید علاقه مندان قرار خواهد گرفت. آیین گشایش دوشنبه ۲۹ اردیبهشت از ساعت ۱۵ تا ۱۸ برگزار خواهد شد.
نمایشگاه  تجلی مقاومت به همت موزه هنرهای معاصر فلسطین و با مشارکت  انجمن هنرهای تجسمی انقلاب و دفاع مقدس و بنیاد فرهنگی روایت فتح برگزار می شود.
علاقه‌مندان برای بازدید از نمایشگاه می‌توانند تا ۸ خرداد همه روزه از ساعت ۱۰ تا ۱۸ و  پنجشنبه‌ها از ساعت ۱۰ تا ۱۵ به موزه هنرهای معاصر فلسطین واقع در خیابان برادران شهید مظفر، نرسیده به بزرگمهر، شماره ۷۴ مراجعه کنند.
 این نمایشگاه با رعایت پروتکل‌های پیشنهادی وزارت بهداشت برگزار می شود.

 

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول