اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

ورزشی  /  فوتبال جهان

بالاک: هافرتس در وقت مناسب به بایرن ، انگلیس یا اسپانیا برود

بازیکن و کاپیتان بزرگ تاریخ تیم ملی آلمان به پدیده بایرلورکوزن توصیه کرد برای رفتن به بایرن مونیخ عجله نکند.

بالاک: هافرتس در وقت مناسب به بایرن ، انگلیس یا اسپانیا برود

به گزارش خبرگزاری فارس، از ماه ها قبل شنیده می شود «کای هافرتس» گزینه خرید بایرنی ها در پایان فصل جاری است.

ستاره 20 ساله بایرلورکوزن البته مورد توجه تیم های لیورپول و منچستریونایتد انگلیس، همینطور بارسلونا و رئال مادرید اسپانیا نیز است.

میشاییل بالاک، معتقد است پدیده ملی پوش و ژرمنی لورکوزن می تواند در همه این تیم ها بازی کند اما برای انتقال نباید عجله به خرج دهد.

بالاک که خود در بایرلورکوزن مطرح شد و به بایرن مونیخ رفت، در مصاحبه ای با هفته نامه اشپورت بیلد نظرش را بیان کرده و به هافرتس توصیه داشته است.

پیشکسوت 43 ساله  گفت: بازیکنان باکیفیت همه جا زیر نظر تیم های بزرگ هستند. فکر می کنم درلورکوزن، شرایط عمومی برای رشد استعدادی مثل او، همچنان فراهم است. لورکوزن فوتبالی جذاب بازی می کند و دارای محیطی است که حتی بازیکن بعضی اوقات، امکان اشتباه را هم دارد بدون آنکه آماج انتقادات واقع شود.

وی افزود: فکر می کنم کای هافرتس یک سال دیگر می تواند در لورکوزن بازی و تجربه کسب کند.

بالاک ادامه داد: وقتی در مورد حضور در بایرن مونیخ صحبت می کنیم، چنانچه دنبال برداشتن قدم بعدی هستیم، واقعا باید برای چنین چالشی آماده باشیم. کای باید خوب فکر کند تا در زمان مناسب قدمش را بردارد.

ستاره سال های 1999 تا 2010 تیم ملی فوتبال آلمان در مورد دیگر گزینه های که هافرتس می تواند برای ادامه فعالیتش انتخاب کند، نیز چنین نظر داد:بسیاری از بازیکنان آلمانی یا بازیکنان درجه یک بوندس لیگا، راه فوتبال انگلیس را درپیش گرفتند. لیگ برتر برای او بسیار جذاب و مناسب می تواند باشد.البته در این لیگ، بحث مهم، داشتن آمادگی کاملا بالای بدنی است. او حتی می تواند در لالیگا اسپانیا نیز بازی کند.چون دارای ویژگی های لازم برای حضور در فوتبال اسپانیا نیز است.

انتهای پیام/ا

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول